Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Office 2008 12.1.7 och 2004 11.5.4 släppt (2009-04-14)

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-04-14 19:56

Microsoft Office 2008
What's new in this version:
This update contains improvements to enhance security and performance. In addition, this update includes fixes for vulnerabilities that an attacker can use to overwrite the contents of your computer's memory with malicious code.

Microsoft Office 2004
What's new in this version:
This update contains improvements to enhance security and performance. In addition, this update includes fixes for vulnerabilities that an attacker can use to overwrite the contents of your computer's memory with malicious code.

Min programuppdaterare hittar inget. Båda uppdateringarna finns här om man inte orkar vänta på att MS släpper den i sitt uppdateringsprogram.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-04-14 20:03

Min uppdaterare säger glatt till. Jag undrar om Office 2008 någonsin kommer bli kompis med Spaces.

Det kanske är inbillning eller stundens ingivelse, men det känns som om programmen i Office 2008 stängs av snabbare nu. Men det kan ju gå över när man jobbat lite längre än några sekunder.

Senast redigerat 2009-04-14 20:13

Allvarligt talat, när ska Office + Spaces = Sant inträffa?

Det är så fruktansvärt frustrerande att arbeta i Office 2008, fönster försvinner och åker omkring och formateringspaletten hamnar på fel skrivbord... Detta måste ju bara åtgärdas men nu har det gått över ett år sen lanseringen av Office 2008, fortfarande inte löst... Om felet ligger i OS X så har det gått ännu längre tid och man släpper snart nästa version av systemet och har ändå inte hunnit åtgärda detta. Skandal!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-05-07 17:38

Att ställa in Office-programmen att visas på alla Spaces hjälper en del, men det är lite irriterande när man vill göra något helt annat på skrivbord 5 och Excel följer med dit och tittar fram i bakgrunden. Med tanke på att det verkar som att bara Office 2008 inte klarar Spaces, så kan man ju gissa vartåt felet kan ligga..

1
Bevaka tråden