Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Byta tangentbord på MacBook Air

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Vaggeryd
  • 2009-05-04 04:49

Okey, har inte last era inlagg men måste bara høra om någon av er har någon som helst aning om hur mycket det kostar att byta tagnetbord till ett svenskt?? bor i usa och funderar på att køpa en macbook air innan jag åker hem men vet inte om det ar vart det? air ligger på 16400kr hemma va?? tyckte jag hittade en før 8000men hittar inte det igen så måste sett fel??

Jag är rätt övertygad om att det är snordyrt att byta ut tangentbordet på en MacBook. Jobbar på datoraffär och några snorungar (utgår jag ifrån att det är iaf) har snott en tangent från våran "demo-air" om jag minns rätt skulle det kosta över 10.000:- att få tangentbordet utbytt mot ett nytt (kan ju vara jag som var trött och hörde helt fel, man kan ju alltid hoppas).
Att hitta en air så billigt sen låter som om det skulle vara den första generationen och ett specialpris för att det skulle vara ett demo eller dylikt. Men det är ju bara jag som spekulerar och inget som är garanterat rätt.

Ovanstående två inlägg har brutits ut från en annan tråd.
Lägg inte in nya frågor i en gammal tråd som handlar om något helt annat!

Dessutom har den här frågan varit uppe tidigare:
http://www.99.se/ibook-macbook-macbook-air/234791-byta-till-svenskt-tangentbord-pa-macbook-air.html

Fortsätt gärna där. Stänger här.

/Mod

1
Bevaka tråden