Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny iBook = gammal iBook på rea?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nu när iBooken uppdaterats - tror ni att det finns chans att företag med 700Mhz:are säljer ut dem till reducerat pris?
Hur har det varit vid tidigare revisioner?
I så fall kanske det hade varit ett alternativ till att leta begagnad & svindyr iBook...
Hade det suttit brännare i den billigaste iBooken hade jag köpt en direkt. Tycker det är lite för saftigt påslag för en combo.

Macoteket har faktiskt utförsäljning på de gamla modellerna just nu. Priserna ligger ungefär en tusenlapp under det tidigare priset, så man får en 700 MHz (CD-ROM, 16 MB grafikminne) för 8595 kr och en 800 MHz (Combo, 32 MB grafikminne) för 11495. Men då tillkommer ju moms såklart...

  • Medlem
  • 2003-04-25 12:18

Tyckte mig se att Secvencia i Sthlm hade annonser ute i gårdagens Metro om just billiga iBook-burkar. Du hamnade en bit under tiotusen vid enklaste modellen och strax över med den större. Kolla deras hemsida det kanske är samma erbjudande som Macoteket...

Kanske inte har relevans för denna tråd, men vet någon var man kan få gamla modeller av iPod (billigare) vid eventuella nya versioner nästa vecka?

  • Oregistrerad
  • 2003-04-25 12:29
Citat:

Skrevs ursprungligen av Masp
Tyckte mig se att Secvencia i Sthlm hade annonser ute i gårdagens Metro om just billiga iBook-burkar.

Nionioniofem med moms och allt för en sjuhundra
Vem vill köpa begagnade bronze för sex då???
Har nio lök över - gissa om de ligger risigt till

Citat:

Skrevs ursprungligen av Jonas Rönnqvist
Kanske inte har relevans för denna tråd, men vet någon var man kan få gamla modeller av iPod (billigare) vid eventuella nya versioner nästa vecka?

Antingen om återförsäljarna säljer ut de gamla modellerna de har i lager eller att någon privatperson säljer sin tillförmån för en ny.

- Sök efter återförsäljare här

- Sätt ut en annons här på 99mac och håll koll efter försäljningar

/c

ok, merci.

f ö, schysst att det finns medlemmar i den här frimurarordern (99mac) även hemma i Jkpg...

1
Bevaka tråden