Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur arbetar en iBook 600MHz under "Jagwire"?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej jag kanske kan köpa en iBook 600MHz billigt begagnat. Nu undrar jag helt enkelt hur prestandan blir i allas vårt kära "Jagwire" då datorn inte stödjer hårdvaruaccellerering via Quartz Extreme. Den har ju bara 8Mb videominne och minimum för Q. E. är 16Mb. RAM-minnet ska jag vid köp pumpa upp ordentligt till 640Mb. Går det dessutom att stoppa i ett AirPort-kort i denna modellen och surfa trådlöst från soffan? Jag vore mycket tacksam för svar och eventuellt andra tankar kring detta köp!

Hälsningar, Gabriel

Jaguar går mig veterligen utmärkt på en iBook 600. Inga problem där. Något segt, men inte så det stör.

Precis den uppsättning jag har - funkar utmärkt enligt mitt förmenande. Klart snabbare än 10.1 iaf. Det finns olika program för att stänga av animeringseffekten när man öppnar/stänger fönster och det är helt klart värt att köra - påverkar den subjektiva känslan av snabbhet mer än man tror faktiskt. Likaså ska man se till att inte ha en massa processer/haxies och annat som äter processorkraft.

fungerar helt okey - och med airport också!

1
Bevaka tråden