Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur mycket låter 12" PBook..?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Var inne på Tandys idag och där stod den - 12" alu - sida vid sida med 12" iBook. Kan ju säga att det ryckte lite i brallan...
Nu en fråga till er som fått möjligheten att smeka den lite mer ingående; hur mkt väsen för den? Hushpuppy? Screamer? Jet?

Har inte körtt så länge, men upplevde den som helt tyst (MEN jag har ett förflutet i diverse serverrum så min subjektiva bedömning kanske är lite ... skev.).

  • Medlem
  • 2003-04-20 22:19

Den är helt tyst. Även när fläkten drar igång hörs den inte mycket.
Betyg 5 av 5 enligt mig och jag äger ingen PB 12", jag sitter bara 2 meter ifrån en sådan varje dag.
Objektiv?

/3

Själv fick jag panik första gången fläkten i min 12:a drog i gång. Om möjligt ännu ljudligare än den i pismon (som dock snurrade väldigt sällan), men efter en halv sekund gick den ner i fart och lät faktiskt inte mycket mer än en fluga (kom inte på någon bättre liknelse).

Om jag hade varit blind och tappat all känsel hade min PB12" inte existerat för mig. Inte ett knyst alltså.

Sedan kan man ju fråga sig varför jag skulle ha en överhuvudtaget.

Du kan vara lugn. Efter att ha jobbat ett tag med min underbara PB12 så måste jag säga att det är inte varje dag fläkten går igång, och dom gånger den går igång hörs det först om en suck och sedan varvar den ner till i det närmaste ljudlös. Underbar maskin!

Citat:

Skrevs ursprungligen av 3OPAH
Den är helt tyst. Även när fläkten drar igång hörs den inte mycket.
Betyg 5 av 5 enligt mig och jag äger ingen PB 12", jag sitter bara 2 meter ifrån en sådan varje dag.
Objektiv?

/3

Den är min

1
Bevaka tråden