Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur förminskar jag fönstret?

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2009-04-18 00:24

Hur förminskar man ett fönster när man inte kan "dra" det till rätt storlek? Kommer inte åt i nedre högra hörnet...

Vad händer om du trycker på den gröna knappen i övre vänstra hörnet av fönstret då?

  • Medlem
  • 2009-04-18 00:43

då blir det pyttelitet utan möjlighet att "dra ut" det till normal storlek.

Om du klickar på "+" et i övre v hörnet så skall storleken på fönstret ta hänsyn till docken.
Det KAN bli problem ibland om du har valet "Göm dock"

  • Medlem
  • 2009-04-18 01:09

Kan det ha att göra med att det är en buckup från time machine från min iMac 24"? Som jag har installerat på min macbook?

Ursprungligen av Dalle:

Kan det ha att göra med att det är en buckup från time machine från min iMac 24"? Som jag har installerat på min macbook?

Japp, fönstrets storlek kommer med när du gör så.

  • Medlem
  • 2009-04-18 01:17

Tack.

I iTunes får du fram minispelaren om du trycker på den gröna knappen.

Håll ner ALT när du trycker, så beter den sig som vanligt.

Ursprungligen av marcushedenstrom:

I iTunes får du fram minispelaren om du trycker på den gröna knappen.

Håll ner ALT när du trycker, så beter den sig som vanligt.

får man passa på att utrycka sitt ogillande för denna idiotiska "feature" i itunes?

Ursprungligen av gabriela:

får man passa på att utrycka sitt ogillande för denna idiotiska "feature" i itunes?

Jovars. Får du la gö om du vill.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2009-04-18 12:10

Den egentliga frågan: varför har du extremt många spellistor med bara ett album i? Varför lägger du inte i dem i mappar?

Så många frågor!

Det kan vara så enkelt som att dom kom i releaser med playlistfiler, och Dalle har helt enkelt lagt till dom också.

1
Bevaka tråden