Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Horizontala linjer på MacBook unibody

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har en ny Macbook 2.0 Core 2 Duo, köpt för en månad sedan. Jag har börjat få horizontala flerfärgade linjer på skärmen och datorn fryser och går inte att stänga av på det vanliga sättet utan man måste hålla in powerknappen. Är det ngn. som har haft samma problem och kanske har hittat lösningen? Har letat på nätet men inte hittat ngt.

Det är nog bara att gå till serviceverkstaden och lämna in den. Låter som ett grafik/logikkortsfel.

  • Medlem
  • På ett berg norr om Gävle men söder om Luleå.
  • 2009-03-26 18:41

Gud vad glad man blir över att få lämna in nya applegrejer hela tiden. De borde *verkligen* se över sin kvalitetskontroll.

Men Pierre har rätt - bara att lämna in den.

Jag var rädd för det! Vad har hänt med kvalitén på apples produkter. Hade en powerbook g4 i 4 år tills moderkortet la av. Den nya macbooken är bara en månad gammal. Så irriterande!
Tack för svaren!

  • Medlem
  • Älvkarleby
  • 2009-04-15 10:17

Nu var det ett tag sedan du skrev, men jag har faktiskt råkat ut för samma problem. Skrev här på forumet tidigare. Inte haft tid att ta mig till min office butik för att lämna in den än dock, då jag verkligen behöver datorn under mina studier, svårt dilemma.

Har du lämnat in din och fått något svar på det hela än?

1
Bevaka tråden