Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem byte fr. Safari 4 till Safari 3

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2009-04-12 21:24

Hej!

Jag installerade Safari 4 betan men tyckte väl om den lite lagom mycket. Så jag tänkte att jag installerar det "gamla" safari (3.2.1) igen.

Men det blev lite fel eftersom det inte gick att installera det gamla då "den här volymen har redan en nyare version av Safari installerad".

Då tänkte jag - okey, jag tar bort safari. Jag flyttar den till papperskorgen och tömmer.

Men problemet kvarstår, varför? Och vad kan jag göra åt det?

Tacksam för svar.

När du laddade ner Safari 4 följde det med ett avinstallationsprogram. Det var det du skulle ha kört istället för att göra som du gjorde nu. Om det fortfarande går att köra eller ej vet jag inte. Testa.

  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2009-04-12 21:33

Oj så där skulle man göra Avinstallationsfilen låg i .dmg filen vilken jag hade slängt (gör alltid det efter installation - kanske inte ska göra det mer). Men jag laddade ner en ny Safari 4 beta från Apples hemsida och då fick man ju som sagt med avinstallationsfilen som du sa och så löste det sig, haha

Tack!

Jag slänger dem också alltid. Men när det gäller just Apples Safaribetor följer det med avinstallationsprogram. De vet väl att det annars kan gå snett.

1
Bevaka tråden