Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur blir man av med allt som rör musik?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-04-08 01:12

Ja, jag har sökt!

Hur gör man för att när man surfat in på

http://www.99.se/mac/

bli av med alla diskussioner som rör musik? Oavsett om jag väljer "Nya diskussioner" eller "Dagens diskussioner" så får jag en lista där 90% av ämnena handlar om obskyra synthar, dyra gitarrer, ljud-plugins, egen musik (skapad av totalt talanglösa puckon (ja, min personliga åsikt!)) (ja, dubbelparentesen avslöjar att jag programmerar), jazz, synthar igen, artister, elguror, studiofrågor (ljudstudio), midi, musikprylar, samplers, synthar, synthprylar, syntetisk musik, musiktrådar, Cubase, musikprylar o.s.v. samt allt man kan tänka sig och lite mer om dessa jävla synthar!

Jag vill inte läsa om det! Jag vill läsa om företaget Apple och datorer tillverkade av Apple.

Kan man på något sätt filtrera bort all jävla skit om musik? (Och synthar?)

När jag ändå tar upp detta, kan man filtrera bort allt om iPhone med?

/Gammal torr, tråkig, jobbig, unken, sur, mögig typ som gillar datorer och programmering.

  • Medlem
  • 2009-04-08 01:58

aha , läste lite fort ! se posten ovan .

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2009-04-08 09:28
Ursprungligen av marf:

skapad av totalt talanglösa puckon

erkänn att det där pirrade lite att skriva, som första gången då du pallade ett äpple... men du når inte fram med den typen av kommentar eftersom alla har sin egen vy om vad ett talanglöst pucko är. många på 99musik tycker t ex säkert att ett flertal av sveriges mest folkkära artister är urtypen för talanglösa puckon.

  • Medlem
  • 2009-04-08 11:13

Svaret finns i min länk ovan. Stänger här innan det spårar ur om attityd och smak på 99.se.
Allmän respekt för varandra påbjudes.
Admin

För att vara tjurig måste ja bara säga att om man nu går in i "Anpassa" och filtrerar bort en del forum och sparar så nollas de inställningar man gjort under "Inställningar", dvs sommartid o allt sånt. Så för tillfället slipper jag Musiken men forumet visas 2 timmar fel.

http://www.99.se/feedback/262394-sommartid-hur-far-raett-tider-pa-inlaegg.html

Det finns sätt att komma runt buggen. Se mitt inlägg i tråden som Johan länkar till ovan.

1
Bevaka tråden