Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Guitar Hero Aerosmith för Mac

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har Guitar Hero Legends of Rock till macen, och älskar det. Är nu dock rätt trött på alla låtar, och såg lite halvt att Guitar Hero Aerosmith skall vara släppt för Mac. Nån som testat det? Var köper man det? Hittar det liksom ingenstans, fast det står på Aspyrs hemsida att det skall vara släppt...

Någon som vet om detta går att köra på en MacBook eller ej? (Intel GMA)

Alltså någon som verkligen testat.

//K

Ursprungligen av kebarb:

Någon som vet om detta går att köra på en MacBook eller ej? (Intel GMA)

Alltså någon som verkligen testat.

//K

Har testat och nej, det laggar sönder och samman!

Har inte testat, men har hört att det ej skall funka med den grafikkretsen.

Ingen som vet något om detta? Har totalmästrat legends of rock nu, behöver nya låtar!

Helt sjukt egentligen, kan verkligen inte hitta spelet nånstans. Verkar som det finns på amerikanska Apple store, men därifrån kan jag ju inte handla..

Jag håller på att bli galen.. Hur SVÅRT kan det va att köpa ett spel??

Jag har letat på nätet i timmar utan att hitta ETT enda ställe som man kan köpa detta spelet på. Har dock lyckats hitta på amazon.co.uk, och har beställt, men de har varit out of stock i typ 3 veckor nu... Alltså, detta är ju sjukt?! Blir helt galen, hade tankat spelet direkt om jag hittat det för jag blir så upprörd! Ingen som har en idé om var man kan köpa spelet? GAH!

Nu har jag äntligen fått spelet! Riktigt kul med nya låtar efter att nött ut alla i Legends of Rock allt för många gånger.. Tänkte testa att spela online, men visade sig att det inte finns NÅGRA online överhuvudtaget? Verkar inte det lite konstigt?

Iaf, om nån annan här också har spelet så hör av dig så kan vi spela mot varann online, vore kul att testa!

Vad har du för dator?
Jag har en 20" iMac, kör inkopplat till teven i högsta upplösning (1920x1080) grafikinställningar på max, det funkar jättefint. Har dock märkt att det då ocoh då laggar till, därför har jag satt på "Front row cam" som gör att kameran inte åker omkring utan bara filmar rakt fram på scenenn. Stäng av publikhavet också,så borde det inte lagga.

Säg till om du vill spela online nån gång!

Har kört det på min gamla Macbook svart 2,4 Ghz. Spelade igenom spelet på medium och krängde av skiten efter det. Det är ett spel som är roligt två veckor, sen ligger det bara å skräpar

Haha, nänänä, jag är totalt Guitar Hero-beroende, och försöker förbättra mina poäng på Expert hela tiden Men om någon är sugen på att spela online nångång, så skicka bara ett PM eller skriv här i tråden, så ser jag det. Vore kul!

1
Bevaka tråden