Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Trådlös mighty mouse?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Haninge
  • 2009-03-23 09:31

Köpt en trådlös mighty mouse till min macbookpro nya modelen för ja tänkte ge den en chans efter som de är så skönt med trådlöst till datorn och ingen usb dongel...
Fungerade bra 2 dagar i rad inte ett problem så igår kunde jag inte ansluta dom som om den var avstängd den hittades men kunde inte anslutas, nu fungerade den efter jag startade om blåtanden i datorn och testade men vad var felet?
Om de händer nästa gång kommer de räcka med omstart med blåtanden i datorn eller kan de var något grovare hårdvarufel?

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2009-03-23 10:43

Din dator och därmed även din mus kommer att gå i vila. Du kan välja i bluetooth-inställningar att låta datorn bli väckt av en bluetooth-enhet. Du behöver inte para dom igen efter att du har gjort det den första gången. En anslutning räcker.

Om musen är igång men du har haft bluetooth avstängd på datorn kan det ta någon sekund innan datorn har hittat musen och känner igen den. Notera att den inte utför någon parning igen.

  • Medlem
  • Haninge
  • 2009-03-24 07:33

Tackar för hjälpen

1
Bevaka tråden