Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hölster med 3100 mAh batteri

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har precis fått mitt hölster levererat, ett TruePower iV, och det fungerar oerhört bra.
Telefonen glider ned i hölstret och börjar ladda på en gång.

Nackdelen är förstås att telefonen blir ungefär dubbelt så tjock och ungefär dubbelt så tung, men man behöver ju inte ha den sittande där hela tiden.

Kan även ladda andra USB-enheter med detta hölster, och det sitter en LED högst upp att använda som en liten ficklampa eller blixt-ersättning när det är mörkt och du vill ta bilder.

Beställde den 2:a januari, och den anlände idag, så 12 dagar från USA får vara ganska ok med vanlig postleverans.

Enda klagåmålet jag har är att deras kundservice har inte svarat på ett enda mail sedan den 2:a januari, det var riktigt dåligt.

Jag fick en bekräftelse på att ordern emottagits, vilket var ett automatiskt mail från deras webbshop, sedan inget mer så jag visste inte om den skickats ännu när den kom idag.

Nu blir det till att spela en väldig massa för att njuta av det faktum att batteriet håller ändå hela dagen

1
Bevaka tråden