Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Täcke eller örngott m plats för min ägodel?

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag är en sån där som sover med min skönhet (min iPhone alltså). Eftersom det kan vara lite svettigt att sova med varandra ibland så undrar jag nu om det finns täcken (eller rent av örngott) med fickor på - som skulle kunna husera en iPhone (eller iPod). Det känns så dumt när man vaknar och ser prylarna ligga på golvet efter en vild natt.

Fickan sitter på utsidan av täcket (eller örngottet), är sydd i lite tjockare textil för vridstyvhetens skull, klädd med mikrofiber inuti och går att stänga/låsa med kardborreband för snabbt låtbyte/access. Det vore även fint om det gick att se skärmen genom tyget när man har dragit täcket över huvudet och inte kan/orkar arrangera om kroppens position i sängen. Ett litet hål för hörlurarna är så klart givet.

Finns sådana här produkter på marknaden?

Det här projektet får troligen läggas ut på entreprenad, såvida inte TV Shop/Tvins eller liknande löser saken. Sy kan jag nämligen inte.

Den initiala frågan är för övrigt seriös, även om en del säkert undrat om jag inte förlorat förståndet.

1
Bevaka tråden