Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple uppdaterar MacBook Pro 15" Late 2008

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Enligt blackstickblog så uppdaterade Apple även den senaste MacBook Pro'n med en snabbare processor. Här är länken jag fann informationen under:

http://www.blackstickblog.com/apple-quietly-updates-macbook-pro-late-2008/

Till skillnad från de andra uppdaterade modellerna (iMac, MacPro etc.) har inte priserna för de uppdaterade MBP dollarjusterats. Köpläge?

Undrar om dom börjat slänga in nya superbatteriet i 15" - det som nu sitter i 17"?

Ursprungligen av Zimmerman:

Undrar om dom börjat slänga in nya superbatteriet i 15" - det som nu sitter i 17"?

Nej det har de inte.

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2009-03-04 08:44

lokala macbutiken beställde hem en MBP åt mig i fredags, rätt sent, undrar om beställningen ens kom iväg då egentligen, kanske måndag ...

borde jag kunna kräva den senare modellen (2.66 ghz)? har egentligen inte betalat för ngt alls än ...

Ursprungligen av Nihad:

lokala macbutiken beställde hem en MBP åt mig i fredags, rätt sent, undrar om beställningen ens kom iväg då egentligen, kanske måndag ...

borde jag kunna kräva den senare modellen (2.66 ghz)? har egentligen inte betalat för ngt alls än ...

Man brukar kunna göra det ja.

Men vad har de gjort med den lägre utav 15"-modellerna? Hittar inget nytt?

Ursprungligen av henkebarn:

Men vad har de gjort med den lägre utav 15"-modellerna? Hittar inget nytt?

Man kan få den med SSD.

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2009-03-04 14:26
Ursprungligen av henkebarn:

Man brukar kunna göra det ja.

Men vad har de gjort med den lägre utav 15"-modellerna? Hittar inget nytt?

snackade med butiken, inga problem att få den nya ... wohooo!

Gled hem med en ny 15" igår

1
Bevaka tråden