Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple Store nere - tisdag 3 mars 2009

Tråden skapades och har fått 49 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Nu har Apple Store Sverige gått ner, precis som väntat.

Åtminstone ny Mac mini kan vi vänta, men det finns rykten om iMac, Mac Pro, Time Capsule och AirPort Extreme också. Se mer i denna tråd för ryktena kring detta.

Japp, kul !
Nya minis och imacs och förmodligen i7 MacPro´s !

  • Medlem
  • Ljusdal
  • 2009-03-03 12:25

Hurra!

"precis som väntat"

Du gillade att gissa rätt där ja Fast å andra sidan tycker jag alltid att jag läser poster som säger "Denna tisdagen händer det!!". Det är en sjukdom på forumet.

Nåväl. Förhoppningsvis är det verkligen ny hårdvara, och inte något annat krimskrams.

Ursprungligen av Tantalos:

"precis som väntat"

Du gillade att gissa rätt där ja

Vad får dig att tro det?

Ursprungligen av Tantalos:

Fast å andra sidan tycker jag alltid att jag läser poster som säger "Denna tisdagen händer det!!". Det är en sjukdom på forumet.

Oh ja, förstår precis vad du menar. Men inte från mig, du kan kolla igenom min 16 043 inlägg om du inte tror mig

Apple Store är uppe igen 14.34. Mark my words..

Ursprungligen av gabriel.fjellander:

Apple Store är uppe igen 14.34. Mark my words..

Who's the man!?

Ursprungligen av gabriel.fjellander:

Who's the man!?

Det var rätt träffsäkert faktiskt

Snarare 13.10...

Haha, ska ni börja gissa på det nu också?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-03-03 12:43

13.00.00

  • Medlem
  • International user
  • 2009-03-03 12:45

Jag tror nog faktiskt också på 14:34. Det brukar vara ett ganska gångbart klockslag när det gäller Apple Stores återupprättning.

Ha ha, ja det tänker jag inte försöka gissa på. Däremot noterade jag att svenska, amerikanska och franska (de tre jag hade framme) gick ner i princip samtidigt. Ibland brukar det ju vara lite olika men nu verkar det vara väldigt synkront.

Ursprungligen av Adrian B:

Ha ha, ja det tänker jag inte försöka gissa på. Däremot noterade jag att svenska, amerikanska och franska (de tre jag hade framme) gick ner i princip samtidigt. Ibland brukar det ju vara lite olika men nu verkar det vara väldigt synkront.

Nya Zeeland verkade ju gå ner först av alla, så man kanske ska hålla ett extra öga på http://store.apple.com/nz ifall den går online först av alla??

Ursprungligen av Adrian B:

Ha ha, ja det tänker jag inte försöka gissa på. Däremot noterade jag att svenska, amerikanska och franska (de tre jag hade framme) gick ner i princip samtidigt. Ibland brukar det ju vara lite olika men nu verkar det vara väldigt synkront.

Spännande, vad kan det betyda...

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2009-03-03 13:00

Undrar hur stora oddsen är för att de släpper en ny iPod U2?

Ursprungligen av Macus:

Undrar hur stora oddsen är för att de släpper en ny iPod U2?

Eller en ny Harry Potter-iPod! ::p

Spänningen är olidlig Kanske det blir så att man lämnar tillbaka den gamla imacen hehe 30-dagars full retur rätt

  • Medlem
  • International user
  • 2009-03-03 13:22
Ursprungligen av evilmopar:

Spänningen är olidlig Kanske det blir så att man lämnar tillbaka den gamla imacen hehe 30-dagars full retur rätt

Jag befarade det värsta - du bor i Jönköping. De enda som har full returrätt i 30 dagar är väl vi i den gröna butiken på A6. Kom inte(!) tillbaka med din iMac!

Ursprungligen av Valentino:

Jag befarade det värsta - du bor i Jönköping. De enda som har full returrätt i 30 dagar är väl vi i den gröna butiken på A6. Kom inte(!) tillbaka med din iMac!

Hahaha bättre än den röda butiken nere på solåsen

Nu är tid att fördjupa sig en aning i Apple Stores sida som talar om att butiken snart är tillbaka och att du under tiden kan ringa din nationella apple Store.

Men kan Japan och Taiwan verkligen heta samma sak på samma språk?

Ursprungligen av Olav Rust:

Men kan Japan och Taiwan verkligen heta samma sak på samma språk?

Ja, japanskan skrivs bl.a. med en variant kinesiska tecken (kanji). Båda "länderna" anser sig tydligen vara "landet där solen går upp".

Uttalet skiljer sig dock väsentligt (jfr Nippon och Taiwan).

Den där har väl varit ute ett bra tag?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-03-03 14:06
Ursprungligen av Scratchen:

Den där har väl varit ute ett bra tag?

Ja, men bilden var ny för mig...;)

  • Medlem
  • Ljusdal
  • 2009-03-03 14:02

kom igen nurå mini!

Bevaka tråden