Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

"officiell" podcast for apple movie trailers i HD?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Kom nyss på idéen (eller rättare sagt hittade inte en podcast), där Apple skulle kunna låta en prenumerera på nya movie trailers. Jag (som så många andra) har ju datorn inkopplad till stor platt-teve i stort sett hela tiden, och det vore väldigt fräscht att kunna prenumerera på en podcast där iTunes hela tiden tankade ner de senaste trailers i 1080 (eller 720, smart om man kan välja podcast beronde på vilken upplösning man vill ha). Ser att apple movie trailers-hemsida har RSS-feed, och alla trailers kommer ju upp i iTunes store lika fort som på hemsidan, så varför finns inte en sån här funktion? Känns som en så given på nåt sätt.. Nån mer som tänkt på detta/intresserad av det?

Jag skickade iaf ett förslag till Apple om detta, får se om de nappar

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-03-01 15:36

Intressant! Jag hittade något för de med USA-konton på iTunes store (http://hdtrailers.blogspot.com/2006/07/hd-trailers-podcast.html). Men den verkar lite gammal.

Inget internationellt än, men jag letar vidare. Dessutom finns väl funktionaliteten i Front Row redan? Men det vore smidigt att se vilka som är nya, nu är det ju bara en lång lista med titlar.

Det tråkiga med Front Row's filmtrailers är ju att de inte är HD-versionerna, så då faller det lite...

1
Bevaka tråden