Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med MSN - kan det bero på Safari 4?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Någon som har haft problem med MSN Messenger efter installationen av Safari 4?
Mina MSN konversationsfönster blir inaktiva mellan varje inlägg i konversationen, vilket leder till att jag måste klicka i varje fönster hela tiden.
Kan det vara Safari installationen?

Jag flyttade ovanstående inlägg till en egen tråd i ett annat forum. Det låg i en tråd som handlade om ett problem i Safari 3.

Eftersom det är ett problem med MSN så bör det ligga i Microsoftforumet.
Och eftersom man misstänker Safari 4, så bör det inte ligga i en tråd som handlar om Safari 3.

/Mod

jag har exakt samma problem märkte jag nu, jag har också installerat betan av Safari 4, så det kan nog tänkas att du har rätt.

Väldigt irriterande

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2009-02-26 20:17

Japp bara att avinstallera så fungerar det igen

Säger bara använd Adium

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-03-01 23:54

Installerade Safari 4 innan jag läste detta. Har inte kunnat logga in på msn från min Mac efter installationen. Avinstallerade Safari 4 och återinstallerade Safari 3. Hjälpte inte. Bytte webläsare till Firefox. Inte det heller hjälpte. Prövat både med Adium och MSN for Mac men inget funkar. Kan logga in via MSN från min PC (hur kul är det) och uppkopplingen på PC stänger ned när jag försöker logga in via Mac (med msn men ej Adium) utan att uppkopplingen via Mac drar igång. Någon som har en aning om vad jag behöver göra för att komma in via Mac igen?

//Hansi

1
Bevaka tråden