Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Umeå: Pub på Rött onsdag 25/2 [var: Okynnes-iPub i Umeå?]

Tråden skapades och har fått 33 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Jag kom idag på att jag börjar vara lite sugen på öl och gott sällskap, så frågan är: Finns det något intresse för en okynnespub inom en snar framtid eller ska vi försöka hålla oss tills fruktföretaget släppt något nytt av värde (Mac Mini!!!)?

Så, för att tala ett språk som folk på detta forum känner igen:

Nu eller vänta?!

Sammanfattning:

Onsdag 25 februari klockan 18:30 på Rött.

Senast redigerat 2009-02-25 17:27

Och med "nu" så menar jag alltså inte nu, utan snart

En sådan ska vi naturligtvis ha.

  • Medlem
  • Umeå
  • 2009-02-20 19:52

Okynnes pub låter alldeles utmärkt.

Nästa fredag eller är det för nära in på?

Låter utmärkt med en okynespub. Nästa fredag låter väl som ett alternativ, vi ska ju inte behöva planera i flera veckor.

Alltså den 27:e? Ser ut att funka för min del i alla fall. Eller ska vi ta en mittiveckandag som vanligt?

  • Medlem
  • 2009-02-21 20:45

Gud så bra idé. Jag tycker den 27:e ser bra ut, just nu!

Men... Hmm... Ska vi inte ta på typ onsdagen istället? Lönefredag känns riskabelt, eller?

  • Medlem
  • 2009-02-22 09:35

Aha, du har rätt, det är sant. Jag vet verkligen inte om vi klarar oss helskinnade från O'Reallys en lönefredag. Onsdagen kan vara betydligt lindrigare.

Ursprungligen av lufra:

Aha, du har rätt, det är sant. Jag vet verkligen inte om vi klarar oss helskinnade från O'Reallys en lönefredag. Onsdagen kan vara betydligt lindrigare.

Men vi ska väl hålla till på Rött? Även om de svek oss sist. Jag kan vilken dag som helst, vet bara att det någon av kvällarna i veckan kommer gäster på besök.

Jag kan vilken kväll som helst i veckan, men är det inte bättre att vänta en vecka så att fler hinner se diskussionen?

  • Medlem
  • 2009-02-24 08:56

Just ja, Rött. Att de var oöppna förra gången tog så hårt att de slutade existera i mitt medvetande. Men det finns god öl där, tycker jag mig minnas!

Men vad säger vi då? Imorrn eller? Eller blir det för kort för att alla ska ha hunnit se det?

Rött tycker jag blir bra. Dom kan väl få en andra chans

  • Medlem
  • 2009-02-24 15:56

Imorrn? Eller fredag? Var är jag?

  • Medlem
  • 2009-02-24 15:57

Oj kolla Safari 4 beta. Nej, ursäkta.

Jag föreslår ändå imorrn. Om jag får med mig två pers på det så spikar vi.

  • Medlem
  • Umeå
  • 2009-02-24 16:24

Imorrn vid 18.30 eller?

Ja, det blir jättebra. På rött.

I morgon onsdag 18:30 INNE på Rött. Det vore illa om de har stängt då.

Haha. √

  • Medlem
  • 2009-02-24 18:18

Aight. Imorrn halv sju. Ahsum.

Sådärja, nu är jag online igen efter nio långa mil mellan Sälen och Mora. Ska nog kunna dyka upp imorgon och äta och prata och klaga på träningvärk och säga hur duktig jag varit

Ska försöka dyka upp också.

  • Medlem
  • 2009-02-25 10:32

Hälit!

Marcus loggar ut från ITn och beger sig mot Rött.

Jodå. Det närmar sig. Är så sjukt hungrig nu...

Men hur ska vi kunna lämna våra macar?

  • Medlem
  • Umeå
  • 2009-02-25 18:26

Lämnar labbet och går mot Rött.

Sådärja, det var en trevlig liten minimacpub kan man säga. Jag tog inte ens några kort!

Bevaka tråden