Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nya Ubisoft-spel

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ubisoft har numera en sida där man kan köpa deras Mac-spel, och Transgaming portar deras spel.

http://digitalstore.ubi.com/zones/mac

Jag kommer att börja med att köpa Raving Rabbids, för det har mina barn önskat sig. Kul att någon nysatsar på Mac-spel!

  • Medlem
  • 2009-02-22 09:39

Oj, där se man. En sida att hålla ögonen på framöver, kanske.

Det knepiga är att lyckas köpa. Jag försökte beställa Ravin Rabbids men det gick inte. Och en del titlar är bara för USA och Kanada. Men det är förhoppningsvis tillfälligt.

Fem spel i listan än så länge, bra start. Hoppas satsningen blir framgångsrik!

  • Medlem
  • 2009-02-22 17:53

Å, tråkigt. Jo, macspelsidor har en tendens att bli kortlivade. Du känner inte för att återuppliva forna hobbysar, Ragnemalm?

Jag undrar ibland vad det är för handelshinder som inte låter mig köpa saker till min dator (inkl t ex film i iTunes). Följden blir allt fler sneglingar åt de unkna gränderna på nätets skuggsida...

Ursprungligen av lufra:

Å, tråkigt. Jo, macspelsidor har en tendens att bli kortlivade. Du känner inte för att återuppliva forna hobbysar, Ragnemalm?

Tack för uppmärksamheten! Håller på med det som aldrig förr, faktiskt. Jag tänkte det skulle bli någonting som jag kan skicka ut under våren.

Kan de inte porta alla Tom Clancy spelen med när de ändå är på gång? Det är ju de som är bäst.

1
Bevaka tråden