Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhone cover från more-thing?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-02-18 01:07

Nån som vet om ett ställe i Stockholm som säljer cover från more-thing (www.more-thing.com) ??

  • Oregistrerad
  • 2009-02-18 09:29

Vet tyvärr inte om det finns något stället i Stockholm som säljer more tillbehör.
Dock jag har själv beställt därifrån ett par gånger och det har gått ruskigt fort med frakten varje gång. Har aldrig tagit mer än fyra dagar för paketet att komma fram.

Ursprungligen av imported_joni:

Vet tyvärr inte om det finns något stället i Stockholm som säljer more tillbehör.
Dock jag har själv beställt därifrån ett par gånger och det har gått ruskigt fort med frakten varje gång. Har aldrig tagit mer än fyra dagar för paketet att komma fram.

Är fraktkostnaden rimlig?

Jag är sugen på ett Ultra Slim fodral, någon som sett dem IRL?

  • Oregistrerad
  • 2009-02-19 10:13

Jag har alltid tagit "registered air parcel" dvs det billigare alternativet och det har kostat runt 40kr. Tycker jag är helt ok, kanske lite dyrt för något så lätt trots allt men, dom har alltid packat det fint och som sagt... så fort som det har kommit fram så undrar man ju nästan vad svenska posten håller på med... jag fick ett paket skickat på en lördag och hade avin i brevlådan på måndagen. Har aldrig fått något skickat så fort i sverige....

Detta är mina erfarenheter kan inte svara för vad andra har för några erfarenheter. Tycker dock det har gått kalas varje gång och kan lugnt rekommendera att beställa direkt från more-thing.com!

*edit*
har för övrigt två "ultra slim" fodral. Jag är supernöjd och dom är riktigt tunna. Ska jag klaga på något så är hålen inte perfekt placerade. Det hindrar inte från att komma åt volymknappen, 3,5mm eller dockan men dom är aningens osymetriska om du förstår vad jag menar? *edit*

Tack för det snabba och utförliga svaret

1
Bevaka tråden