Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Safari 3.2.1 problem

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malmö
  • 2009-02-14 18:47

Är det någon annan som har haft problem (i.o.m den nya säkerhetsuppdateringen) med att öppna hotmail i Safari?
När jag försöker komma in på min hotmail så upprepar safari en ändlös loop utan att släppa in mig på mitt hotmail konto. Jag har återställt Safari, tillåtit cookies etc, men det hjälper inte. Någon som tror sig kunna hjälpa mig?

Tackar på förhand

Jag tycker det varit strul med det länge så jag använder firefox. Ingen lösning tyvärr, men en workaround.

När du återställer har du valt att radera cookies? Ifall du inte har det pröva att radera alla cookies som har med hotmail att göra i Safari. Inställningar -> Säkerhet -> Visa cookies. Sök sen efter "live.com" sen välj "Ta bort alla". Starta om Safari och pröva igen. Har du valt att under "Acceptera cookies:" ha Alltid?

/Adam

  • Medlem
  • Malmö
  • 2009-02-14 23:05

Safari 3.2.1 problem

Tackar Adam!

Ja, det fungerar nu när jag raderade cookies manuellt. Trodde det skulle gå även om jag återställde Safari. Jag har inställt att 'cookies alltid ska accepteras'. Får se om det är en engångslösning och om jag måste göra om samma process igen - kan bli jobbigt om jag måste rensa mina cookies vart gång jag ska in på min hotmail.

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2009-02-17 23:35

Kapar tråden lite:

Kom ju en uppdatering för inte så länge sedan (3.2.1 antar jag hehe) och numera strular visa texter på internet (i Safari såklart) för min del, texterna lägger sig på varandra (se bifogad bild #1|1), och ibland saknar text (se bifogad bild #2|2) något mer som märkt detta?

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2009-02-18 16:17

samma strul i Mail

1
Bevaka tråden