Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

får inte bort Vmware fusion - vmnet-natd

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Administratör
  • Lund
  • 2009-02-17 15:29

Hej,
Såg i little snitch att jag hade en jäkla massa aktiviteter med vmnet-natd. som skulle ligga på platsen /library/Application Support/VMware Fusion/vmnet-natd.
Jag hittade inte denna sökväg VMware fanns inte där...
Då det var nästan hundra år sedan jag använde Vmware fusion så bestämde jag mig på mindre än en sekund att jag skulle ta bort programmet, poof* så låg det i papperskorgen och sen tömde jag papperskorgen Apptrapp gjorde sitt och tog bort filerna som gömmer sig lite överallt på datorn. jag reebotade datorn, men vmnet-natd fortsätter att dyka upp i littlesnitch network monitor. och det är en jäkla massa aktiviteter. HUR får jag bort det??
Jag har aldrig godkänt dessa aktiviteter så jag antar att de inte är farliga (typ att det inte skickas något, eller jävligt farliga.

Thor

Följde det inte med avinstallerare till Fusion, använd den.

  • Administratör
  • Lund
  • 2009-02-17 20:11

Du menar; installera om Fusion, sen avinstallera med fusions avinstallerare?

Nej, det kan han väl inte mena? Det ligger två (tre?) ikoner i skivavbilden när du öppnar den, varav en ikon/ett program/skript är för direkt avinstallation. Du ska inte behöva installera på nytt bara för att avinstallera.

1
Bevaka tråden