Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Första bilderna på Chrome (Mac OS)

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

http://googlesystem.blogspot.com/2009/02/first-screenshot-of-google-chrome-for.html

Det finns en del utav oss som väntar på Chrome för Mac OS, i höstas släptes ju Google Chrome men bara för Windows. Nu har man på Google's egna blogg tagit fram screenshots på läsaren, men gränssnittet är långt från färdigt.

Det speciella med Google Chrome är att varje flik är en enskild process, krashar en flik så krashar inte hela läsaren. Dessutom är den ganska snabb, jag skulle beskriva den som "smidig".

Undrar om deras specialvariant av Webkit med de olika processerna i olika flikar kommer föras tillbaks till allmänna webkit? Vore fint...

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2009-02-15 17:10

Tror jag skall bojkotta denna läsare, dels så har jag två som fungerar ypperligt redan (Safari, FF) dels så kom dom inte ut med den samtidigt som winversionen och till sist, ohyggligt ful är den.

Varför, varför, VARFÖR har ingen gjort webbläsare där flikar körs i individuella processer före Google?

Varför tar det så lång tid? Har testat chrome på windows lite, mycket snabbt men tycker ändå att firefox är bäst än, vilket den också är enligt tester. Inte i allt men i totalt.

En annan viktig sak med Google's läsare är ju att den är grymt snabb på Java, läsaren är ju helt anpassad för dagens behov.

1
Bevaka tråden