Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Motsvarighet till Equinux iSale för Tradera?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Svalöv
  • 2009-02-08 09:39

Någon som vet om det finns en motsvarighet till Equinux iSale för att övervaka sina eBay auktioner för Tradera? Kanske inte alla funktioner som designmallar och såna saker, men att kunna övervaka sina aktiva och avslutade auktioner, och lägga upp nya, utan att behöva gå in och rota på deras röriga webbsida...

Eventuellt kanske någon händig kan snickra ihop ett sådant? (och kanske sedan sälja till Tradera? )

Kan tillägga att Tradera förra året fixade ett API, så någon borde ju kunna ta tag i detta tycker jag

Var på väg att maila Equinux om det. Som jag förstått är Traderas API väldigt likt Ebays, då det är samma företag, så det kanske kan gå?

Ska nog maila dem nu...

  • Medlem
  • Svalöv
  • 2009-02-08 10:20
Ursprungligen av Leftrustle:

Var på väg att maila Equinux om det. Som jag förstått är Traderas API väldigt likt Ebays, då det är samma företag, så det kanske kan gå?

Ska nog maila dem nu...

Ja den enda stora skillnaden är väll egentligen att tradera inte har lika mycket stöd för CSS designer och såna saker i annonserna, om jag förstått det rätt kör dom bara ren html/xhtml där av någon anledning

Slängde precis iväg en feature request till dom, får se om dom nappar

Senast redigerat 2009-02-08 13:18
  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2009-02-08 10:13

Har själv letat så jag är också intresserad av det.

  • Medlem
  • Nynäshamn
  • 2010-04-10 16:07

Väcker denna tråd igen.
Vet någon om det idag finns någon mjukvara för MAC och Tradera?

/Bernt

1
Bevaka tråden