Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Affiliate-program med Apple Store

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-04-08 10:11

Tradedoubler, en förmedlare av sk affiliate-program, meddelar att de nu har Apple Store med i listan över samarbetspartners. Det innebär alltså att man kan ha en länk/banner till Apple Store på sin hemsida och få ersättning av Apple för det genom en andel av den försäljning man genererar.

Tänkte att det här skulle kunna vara ett bra sätt att låta Apple hjälpa till att finansiera 99mac. Värt ett försök i alla fall? Mer info här:

http://img.tradedoubler.com/images/se/news/nyhetsbrev_april_2003.htm

Jättebra tips! Tack!

  • Oregistrerad
  • 2003-04-09 14:59

Är ju på väg att beställa en Mac från dom. Skulle jag kunna länka från min egna sida, köpa en Mac för 30 000 och få 750:- tillbaka?
Låter väl helt OK.

Mikael

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-04-09 15:18
Citat:

Skrevs ursprungligen av romanenko
Är ju på väg att beställa en Mac från dom. Skulle jag kunna länka från min egna sida, köpa en Mac för 30 000 och få 750:- tillbaka?

Det skulle du nog kunna fast det vore nog inte så tillåtet. Det står förmodligen en massa såna undantag i avtalet och det kvalificerar sig förmodligen också som bedrägeri. Fast det kan ju hända att din kompis köper en mac på det sättet...

1
Bevaka tråden