Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

applemobiledevicemanager kraschar 100% i min windows xp burk

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-02-06 14:11

Varför är det så att den alltid kraschar när jag startar en synkronisering av min iphone på min win xp burk?

synkroniseringen fortsätter men utan resultat (dvs min kalender i datorn uppdateras inte med det jag lagt till i min iphone och vice-versa).

har provat att avinstallera itunes.

kör 8.0 itune. har uppgraderat min iphone 3g till senaste version av mjukvara i dagarna.

något förslag till lösning?

  • Medlem
  • Täby
  • 2009-02-07 18:43

Om jag känner windows rätt så har du någonting installerat som skapar en konflikt. Mitt enda förslag är att installera om windows och installera iTunes direkt och se om det går att synca då. Fungerar det då är det bara att installera alla program runtomkring ett i taget och prova att synca emellan varje. Om det hänger sig sedan så vet du vilket program / drivrutin som orsakade felet.

Förmodligen inte lösningen du ville ha antar jag då det kan vara rätt bökigt med ominstallation och att få ett system att fungera som man vill ha det igen

  • Medlem
  • Gällivare
  • 2009-02-08 14:01

Mitt itunes slutar att svara så fort jag kopplar in min iphone. Jag kör vista, och har aldrig haft det problemet tidigare. Kan det vara något som hänt nu med senaste uppdateringen till telefonen?

  • Medlem
  • Älvdalen
  • 2009-02-13 11:30

Har samma problem jag med. Funkar ibland å ibland inte. Får även upp en ruta med "Instruktionen på 0X7c9118e9 refererade till minnet på 0xfffffff8. Det gick inte att utföra en minnesåtgärd. Följande returnerades: The memory could not be read". klockar på OK så fortsätter synkningen men det som uppdaterats i Outlook eller i iPhonen som har med adresser och kalender synkas inte.
Är det nått fel på AppleMobileDeviceHelper eller?

1
Bevaka tråden