Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Catherines blogg

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-06-07 13:10

Snygg!:) Men väldigt svartvitt. kanske lite mer färg...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-08-21 22:21
Ursprungligen av JohnieWebdesign:

Snygg!:) Men väldigt svartvitt. kanske lite mer färg...

Exakt vad jag känner. Behövs inte så mycket. Kanske lite neongrön eller stark rosa på länkar till inlägg skulle räcka!?

Ursprungligen av Pajje:

Exakt vad jag känner. Behövs inte så mycket. Kanske lite neongrön eller stark rosa på länkar till inlägg skulle räcka!?

Neongrön, stark rosa och ljus blå är färger som verkligen passar bra ihop på nätet:)

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-02-04 23:18

Jag skrev neongrön ELLER rosa. Inte tre neonfärger ihop. Det var du som kom på. Din egen sida är ju svart/vit och en klick neongrön.
http://johnie.se/Genius/index.asp

Ursprungligen av JohnieWebdesign:

Neongrön, stark rosa och ljus blå är färger som verkligen passar bra ihop på nätet:)

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-08-21 22:04

Hum - har vi inte sett denna tidigare - fast i annan version?

Nåväl, för vit skulle jag vilja säga. Den känns med svart bakgrund och kritvit sida nästan fräsch och nog ska den väl andas lite mer "källare/skit under naglarna"?
Vet inte riktigt hur man ska göra - kanske en lite skitigare vit färg?

För mycket marginal efter inlägg ELLER före huvudrubrik. Skulle vilja få sidan lite mer kompakt. Men kom ihåg att jag skrev ELLER

  • Oregistrerad
  • 2008-10-11 00:49

Bry dig inte om vad andra skriver, olofd. Svart-vit sida är ok: Subtraction 7.1 Beta

1
Bevaka tråden