Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan jag ha flera olika ipods till samma iTunes?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

...Det verkar inte som om iTunes gillar det iaf. Idag när jag skulle fylla på ny musik i min Shuffle så säger iTunes att "The ipod cannot be synced, the required disk cannot be found". Tidigare i veckan anslöt jag min Touch för första gången och den har ju en "disk" så frågan är om iTunes försöker hitta denna och därmed misslyckas

Jag kan inte vara den ende som stött på detta...

Jag vet att jag i en tidigare version av iTunes kunde ha flera ipods anslutna samtidigt men denna funktion försvann ganska snart...

Senast redigerat 2009-01-23 08:44

Jag har både touch och shuffle till samma bibliotek så det skall fungera utmärkt...

Jag kör senaste iTunes och har iPod Classic 80Gb, iPod Photo 20Gb och min brors iPod Shuffle. Har inte upplevt några som helst problem med att synka dem alla mot iTunes med olika val av spellistor.

Pröva att återställ din iPod, det kan ha uppstått något fel i den.
Jag har märkt att om batteriet laddar ur - helt ur - i min iPod Classic så får jag återställa den. (händer aldrig med min äldre iPod).

Känns som det har något med återställning att göra. Kör själv: iPhone, iPod Touch, iPod Nano 1G och iPod Nano 4G i samma bibliotek utan problem

Jag får testa återställning då jag kommer hem. Tack för tipset

Vill ha fler iPod's

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-01-23 16:18

Jag hade samma problem som du har. Löste detta igenom återställning precis som det har nämnts tidigare i tråden! Då skall det fungera utan några problem, kör själv en touch och två nano på samma biblotek.
lycka till!

Yay, nu funkar det! Återställning hjälpte. Thx

1
Bevaka tråden