Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Slingmedia släpper applikation för iPhone

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2009-01-07 23:16

Vilket kommer göra att man kan ta med sig sina tvkanaler var man än är (förutsatt att man har minst EDGE). Seems cool.

http://www.macrumors.com/2009/01/07/slingplayer-hd-mac-and-slingplayer-iphone-demoed/

Yes. När de nu nångång om hundra år kommer till skott och släpper skiten. Har väntat i nästan ett år nu. För den som inte har en Sling finns även Orb http://www.orb.com/en/orblive

Kanske dags att satsa på en Slingbox nu, funderar på att köpa en Slingbox Pro och sedan använda mig av iPhone-programmet.

Hur coolt vore det inte att ligga på ett hotellrum i Miami och kolla på TV man spelat in via sin DVR

Men hur vet man att Slingbox stödjer just min DVR? Alla har inte TiVo.

Ursprungligen av Patrik D:

Men hur vet man att Slingbox stödjer just min DVR? Alla har inte TiVo.

När jag installerade min Sling fick jag vada igenom sida efter sida med enheter som stöds. Det skulle förvåna mig om de inte stöder det mesta och de flesta. Vad heter din DVR så kan jag kolla i mina inställningar?

Ursprungligen av Claes Magnusson:

När jag installerade min Sling fick jag vada igenom sida efter sida med enheter som stöds. Det skulle förvåna mig om de inte stöder det mesta och de flesta. Vad heter din DVR så kan jag kolla i mina inställningar?

Den ska tydligen heta Samsung DCB P850Z, men är en kopia på någon annan Samsung DVR-box, den är bara brandad med Comhem.

Ursprungligen av Patrik D:

Den ska tydligen heta Samsung DCB P850Z, men är en kopia på någon annan Samsung DVR-box, den är bara brandad med Comhem.

Vassego.

Ursprungligen av Claes Magnusson:

Great! Då blir det kanske till att köpa en Slingbox.

  • Medlem
  • International user
  • 2010-02-05 17:42
1
Bevaka tråden