Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Musik - nya inlägg

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag vill oftast se de nya inläggen bara för musik... Om jag klickar "musik och sen "nya diskussioner" får jag upp ifrån alla delarna av 99:an. Går det/hur gör man i det nya upplägget?

Edit: kanske passar bättre i projekt-forumet... lägg i så fall dit den...

Fanns en uppdelning Dagens diskussioner > Mac / Musik ... Men den ser jag inte längre. Man kan välja vilka delar av forumet som ska ingå vid en standardsökning (alltså om man klickar på "Dagens diskussioner") men jag hade också gärna sett att man kunde se just bara musik med en enkel knapptryckning.

Man kan anpassa vilka forum som skall visas under dagens/nya diskussioner här:
http://www.99.se/anpassa_senaste/

(detta tipset står under meddelande-grejen i menyn till höger)

Jo, som sagt, men om man nu vill är intresserad av annat + bara musikdelen och vill kunna åtskilja dessa blir det svårare.

Ursprungligen av Oberfunker:

Jo, som sagt, men om man nu vill är intresserad av annat + bara musikdelen och vill kunna åtskilja dessa blir det svårare.

Sant

Berättade mest _hur_ man anpassade om det skulle vara intressant för Olle Truck (vet jag iofs inte), eller för framtida personer som eventuellt missat att man kan göra så här.

Jag tror det är bäst att lägga in detta i projektforumet, dvs att dagens/nya diskussioner borde bero på vilket forum man står i. Jag tror att inte ens Björnström läser precis varenda underforum på 99.se, och att alla 67000 medlemmar ska behöva ställa in själva vilka forum de vill se verkar ju lite onödigt.

1
Bevaka tråden