Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Minimera program ner till vänster om stacks

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-12-29 17:18

Hej gott folk, hoppas ingen tar illa upp av denna små-pedanta diskussion.

När jag minimerar t.ex. ett fönster i safari sugs fönstret ner i docken mellan papperskorgen och mina stacks. Varför ? Själv tycker jag att fönstrena borde hamna till vänster om mina stacks, någon kanske håller med?

Tacksam om någon skulle ta sig tid att hitta en lösning eller vad som helst för att få dessa fönster till vänster om stacks och papperskorg . Och annars, får jag nog vänja mig.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2008-12-29 17:21

Jag minimerar i princip aldrig fönster men om jag hade gjort det så hade jag antagligen hållit med dig

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-12-29 17:53

Om du inte minimerar, hur bär du dig åt då när man sådär måste minimera ?

Command - H !

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-12-29 17:55
Ursprungligen av EricBradley:

Command - H !

Ja, ioförsig var det ganska smart. Jag kommer använda mig av det men jag vill fortfarande se "anden i flaskan" effekten och sedan öppna fönstret igen, sådär snyggt och prydligt!

Ursprungligen av marQz:

Ja, ioförsig var det ganska smart. Jag kommer använda mig av det men jag vill fortfarande se "anden i flaskan" effekten och sedan öppna fönstret igen, sådär snyggt och prydligt!

Glöm inte att hålla ner Shift när du minimerar så att du får se effekten i slowmotion.:p

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-12-29 17:58
Ursprungligen av EricBradley:

Glöm inte att hålla ner Shift när du minimerar så att du får se effekten i slowmotion.:p

Hah! coolt ju, tack för tipset!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2008-12-29 17:54

När måste man minimera? jag gömmer programmet med cmd+h oftast

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-12-29 17:57
Ursprungligen av vajone:

När måste man minimera? jag gömmer programmet med cmd+h oftast

Japp, nu när jag fick reda på cmd + h så vet jag inte direkt när man måste minimera. Men t.ex. när flera fönster används i safari, och man gömmer alla - kommer alla fönster upp igen när man klickar på safari då igen eller?

1
Bevaka tråden