Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tips, bilhållare till iPhone

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har länge letat efter ett riktigt bra biltillbehör som inte kräver en massa skruvande och kabeldragning. Ljudutgången ska gå genom dock-kontakten och inte genom 3,5mm-kontakten på ovansidan. Jag vill kunna använda bluetooth-headset. iPhonen ska laddas genom tillbehöret.

Införskaffade en Griffin Tuneflex Aux idag och är mycket nöjd än så länge. Kostade 549 kr på MediaMarkt. Stereoljudet är bra. iPhonen står stadigt i dockan, som även är kompatibel med mina andra iPodar. Inga problem att ringa genom bluetooth-headsetet och sedan återgå till musiken, eller tvärtom.

  • Medlem
  • Gällivare
  • 2008-12-21 22:12

Det står på Griffins hemsida att den inte ska vara kompatibel med iPhone. Så jag tänkte bara hur det fungerar med laddning av den?

Ursprungligen av henke21:

Det står på Griffins hemsida att den inte ska vara kompatibel med iPhone. Så jag tänkte bara hur det fungerar med laddning av den?

Jag såg till att få öppet köp när jag skaffade min tuneflex utifall att den inte skulle vara helt kompatibel. Det enda jag kan komma på är att iPhone visar en text på skärmen om att tillbehöret ej är avsett för iPhone. Laddningen funkar perfekt, har inget att klaga på, möjligtvis att jag skulle vilja kunna ladda Apples bluetooth-headset genom samma hållare...

  • Medlem
  • Gällivare
  • 2008-12-22 00:15

http://www.griffintechnology.com/products/roadtrip
Hur är det med den här. Finns den att köpa någonstans? Jag kan då inte hitta den.

  • Medlem
  • Täby
  • 2008-12-23 00:29

Det finns även en mycket bra hållare från Kensington som säljs av Dell. Jag har haft den i ett par månader och är mycket nöjd. Du styr iphonen från en fjärr på ratten och du kan oxå vrida den till widescreenläge.http://accessories.euro.dell.com/sna/products/iPOD_tillbehör/productdetail.aspx?c=se&l=sv&cs=sedhs1&sku=A1654823

1
Bevaka tråden