Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vem sköter leveransen av bok beställd via iPhoto?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Växjö
  • 2008-12-19 17:39

Är det någon som beställt en bok via iPhoto och som vet hur leveransen sker. Är det Posten, UPS eller något annat?

Jag beställde en 3 år sen tror jag och då var det TNT, samma som Apple Store.

Jag beställde förra veckan en kalender som levererades igår av TNT (i Finland). Snabb leverans och rätt hyfsad kvalite.

(Off topic så beställde jag en till kalender igårkväll.)

Här står det att de skickas med TNT Global Ground Service men är nog inget bud då det väl alltid har spårningsnummer som det står att det inte har.

/Adam

Ursprungligen av adamsen87:

Här står det att de skickas med TNT Global Ground Service men är nog inget bud då det väl alltid har spårningsnummer som det står att det inte har.

/Adam

Det tänkte jag inte på men du har rätt. Man får ingen Tracking nummer (kollade precis upp mina beställningar via sidan du länkade). Däremot levereras det med bud, åtminstone här i Finland. En trevlig kille ringde och frågade vart han kunde leverera, så fick jag det direkt till kontoret

De olika budfirmorna har inte täckning överallt så vilken det blir beror på försändelsens destination. Därefter anlitar olika budfirmor olika åkare, så vilken firma som faktiskt lämnar över/dumpar försändelsen/kommer klockan 13 varje vardag i en vecka och inser att ingen är hemma beror helt på vart det ska.

Helt rätt marcus, där jag bodde förut var det Taxi som kom hem.
Eftersom det var ett litet ställe så ringde hon som satt i Taxiväxeln först....

1
Bevaka tråden