Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Macbook pro ram

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2008-12-14 01:07

Hej, jag tänkte köpa en liten julklapp till en polare. Han äger en glansig Macbook Pro 15" med en c2d. Men mer vet jag ej. Och jag kommer ihåg att han köpte den på en höst (oktober/november), men om det var förra eller förrförra det kommer jag ej ihåg.

Så jag undrar då om det är någon skillnad på förra årets modell och förförra i hur mycket minne dom tar?

The maximum amount of memory that can be recognized in the following models is 2 GB: MacBook Pro, MacBook Pro (17-inch), MacBook Pro (15-inch, Glossy).

The maximum amount of memory that can be recognized in the following models is 3 GB: MacBook Pro (Core 2 Duo). See this article if using 1 GB DIMM and 2 GB DIMM in each slot.

The maximum amount of memory that can be recognized in the following models is 4 GB: MacBook Pro (2.4/2.2GHz), MacBook Pro (Late 2007), MacBook Pro (Early 2008).

njaaa... tror att bytet av olika RAM (1,2,3) skedde mellan powerbook - macbook pro - nya macbook pro.

Alltså samma? ..kolla upp.

1
Bevaka tråden