Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bästa PS3-spel till Jul

Tråden skapades och har fått 19 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tänkte ge mig själv en julklapp i år. Ett nytt spel till min PS3:a.

Frågan är vilket...

Vilket rekommenderar ni?

Passar på att ge ett tips - Mirror Edge från Svenska DICE. Väldigt roligt och man har en grym närvarokänsla i spelet. Jag blir så uppstressad att håren reser sig på armarna i vissa sekvenser.. Testa det.

  • Medlem
  • International user
  • 2008-12-12 15:27

Utan att veta vilken genre du gillar så tipsar jag om Civilization Revolution. Det saknar väl en del djup men det är riktigt trevlig och roligt. Definitivt ett annorlunda spel än de flesta PS3-titlar.

Call of duty: World at war är ett riktigt bra spel med skön spelkänsla och roligast är det att lira online mot andra. Det är det spelet som kommer ge dig mest värde för pengarna, om du gillar den typen av fps-spel. Annars är ju Little Big Planet ett av årets bästa.

LittleBigPlanet är favorit här hemma! Blir lite väl svårt för de mindre efter ett tag, men det finns väldigt många banor att ladda ner på nätet i varierande svårighetsgrad.

  • Administratör
  • Malmö, Sweden, Sweden
  • 2008-12-12 15:59

Jag har inte ens öppnat mitt LittleBigPlanet, får bli helggöra. Btw, ERik, du som är redovisningsexpert, vad säger skatteverket om att dra av "recensions ex"

Ursprungligen av Rommie:

Jag har inte ens öppnat mitt LittleBigPlanet, får bli helggöra. Btw, ERik, du som är redovisningsexpert, vad säger skatteverket om att dra av "recensions ex"

Hur var det?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-12-12 16:26

sitter själv och jobbar här på dice ...

lbp, mirrors edge, cod5, fallout3, dead space, guitar hero wt, resistance 2 & price of persia av de nya spelen rekommenderar jag mycket varmt.

beror ju väldigt på vad du gillar för typ av spel.

Ursprungligen av 20hz:

sitter själv och jobbar här på dice ...

lbp, mirrors edge, cod5, fallout3, dead space, guitar hero wt, resistance 2 & price of persia av de nya spelen rekommenderar jag mycket varmt.

beror ju väldigt på vad du gillar för typ av spel.

Ahh.. nice att jobba på DICE

Vilket spel är IBP?

Kan man lira PS2 spel på en PS3:a?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-12-13 23:18
Ursprungligen av ru4real?:

Ahh.. nice att jobba på DICE

Vilket spel är IBP?

Kan man lira PS2 spel på en PS3:a?

Little big planet, årets spel till ps3an

svar ja, dock är våra europeriska maskiner lite sämre än amrikanska och japanska då vi har mjukvara och deras kör chip, men av de ps2 spel jag spelat så fungerar alla jag testat.

  • Medlem
  • Falkenberg
  • 2008-12-17 22:28
Ursprungligen av 20hz:

Little big planet, årets spel till ps3an

svar ja, dock är våra europeriska maskiner lite sämre än amrikanska och japanska då vi har mjukvara och deras kör chip, men av de ps2 spel jag spelat så fungerar alla jag testat.

Nej, ps2 spelen funkar bara på de första 60gb modellerna. Tycker du ska köpa recistance 2 för jävla kul

jag gillar (till PS3) spel som Mirror Edge, Call of Duty, Assasin Creed..

Sedan spelar vi Guitar Hero och sjunger till Singstar

Vore kul med en snyggt Sniper spel

  • Medlem
  • Skövde
  • 2008-12-13 22:31

GTA IV Lätt!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-12-13 22:56

Bara för att bryta mallen slänger jag in ett sportspel: NHL09 har jag skitkul med.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-12-13 23:19
Ursprungligen av Linus:

Bara för att bryta mallen slänger jag in ett sportspel: NHL09 har jag skitkul med.

verkligen! och fifa är inte helt fel det heller. nhl går varmt på jobbet

Jag får inte till det med sportspelen.. Tycker de är svåra som fan att spela

har nyss köpt ett ps3. älskar det. har dock bara kört lbp och prince of persia. båda är grymt roliga. är sugen på rise of the argonauts som släpps i dagarna... men måste nog vänta med det för plånbokens skull.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-12-16 15:21

little big planet är ett måste om man köper en ps3 iaf! och mirrors edge för att stötta svensk spelindustri

Fallout 3 (många timmar att lägga ned om man vill)
Bioshock
Uncharted ("gammalt" men förbenat bra spel)

  • Medlem
  • City
  • 2008-12-17 23:12

Fick hem ett PS3 häromdagen. Little big planet känns rätt meninglöst. Ogillar dryga spel där man måste "skapa" det roliga själv...eller så är man för gammal
När vi är inne på bästa tipset hur är simpsons-spelet?
Vilket är snyggaste och bästa bilspelet idag annars?

Jag gillar Burnout serien. Inte millimimeter noga utan full fart framåt..

1
Bevaka tråden