Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nu reser jag bort...

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Önska mig lycka till!

Om sex timmar tar jag tåget till Göteborg, för vidare färd mot Frankfurt-Singapore-Sydney-Auckland. Måndag nästa vecka bär det av till Fiji för en vecka, sedan en månad i Nya Zeeland och en månad i Australien.

Mycket fjärilar i magen, har jag verkligen packat allt? Känner lite panik just nu när jag helt plötsligt fått en blackout och glömt lösenordet till Internetbanken, men det löser sig nog...

Vi ses igen i februari!

Lycka till !
Hälsa till Björnström i Australien för det är väl en chans att ni stöter ihop ?;)

Du undrade om du "verkligen packat allt". Packa upp lite saker istället. Man tar ändå alltid med sig för mycket. Alltid !

Jag har fått för mig att Martin är i Melbourne? Vi skall till Sydney och sedan resa vidare norrut mot Cairns, så vi lär nog tyvärr inte stöta på varandra även om det hade varit roligt.

Ja, jag skojade bara ang att du skulle se Björnström.

Du har väl tillgång till dator på din resa ?
Skriv och berätta hur du har det under resan. Alltid kul att höra hur det är i andra länder.

  • Medlem
  • Hemmesdynge
  • 2008-12-11 06:34

En annan kom precis hem från 2 veckor i Sydney och Melbourne, min dam jobbar ett år i Sydney. Känns ju lagom kul att komma hem till minusgrader och lätt regn när det var 36 grader i Sydney i lördags
Och jag passade på att hälsa på Sheriffen i Melbourne, kan ju hälsa att hans lägenhet är superduper!

  • Medlem
  • Skövde
  • 2008-12-11 07:38
Ursprungligen av bollman:

En annan kom precis hem från 2 veckor i Sydney och Melbourne, min dam jobbar ett år i Sydney. Känns ju lagom kul att komma hem till minusgrader och lätt regn när det var 36 grader i Sydney i lördags
Och jag passade på att hälsa på Sheriffen i Melbourne, kan ju hälsa att hans lägenhet är superduper!

Och vart är alla bilder på hans gear som du tog med din spionkamera????

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-12-11 23:27
Ursprungligen av bollman:

Och jag passade på att hälsa på Sheriffen i Melbourne, kan ju hälsa att hans lägenhet är superduper!

Skönt att veta att han har en backup

Star just nu vid en gratisterminal pa Singapores flygplats. Allt har gatt val an sa lange, lyckades till och med sova sju timmar pa planet, nagot jag aldrig gjort tidigare. Vi skall snart boarda planet igen som gar vidare mot Sydney, sen vantar ytterligare fyra timmar till Auckland. Man ser lite latt sliten ut just nu kan jag saga. Har i alla fall sluppit skrikande ungar och fulla gubbar hittills.

Jag har med mig en MacBook sa jag skall nog kunna skriva lite nagon gang till innan jag ar hemma igen.

Ha det gott dar hemma! Ursakta avsaknaden av svenska tecken, men det ar nagot denna fula Acerterminal inte klarar av.

Det ä inga problem att förstå din text utan prickar och cirklar Capeman. Nej man känner sig inte fräsch precis under långa flygresor. Vad bra att du kunde sova. Jag har aldrig lyckats sova på ett flygplan. Är det vår i Australien nu ? Kan du inte ta foto med MB's kamera så vi kan se var du är ?

  • Medlem
  • Hemmesdynge
  • 2008-12-11 23:16

I lördags var det 36 grader i Sydney... en rätt rejäl skillnad mot nollgradigt och snö som det är i Malmö ikväll

Sitter just nu pa Aucklands bibliotek. Anslutningen ar seg som bara den, men ute skiner solen. :). Har fortfarande inte stott pa nagon dator med nyare webblasare an IE6, sa jag kommer inte at MobileMe. Surt. Vi har spenderat merparten av dagen i hamnen, i solen. Har redan hunnit bli lite rod, hehe.

Pa mandag flyger vi over till Fiji sa jag lar inte kunna hora av mig darifran.

Ha det gott!

1
Bevaka tråden