Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Webstore för PS2 spel

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Någon som kan tipsa om nåt billigt och bra ställe på nätet där man kan handla de absolut nyaste spel så fort de släpps till Playstation 2?
Det får ju gärna finnas recensioner om spelen också.

  • Oregistrerad
  • 2003-03-29 19:52

Tackar!

Kolla även www.spelgalen.nu Där kan man hyra spel för 199 kr i månaden

  • Oregistrerad
  • 2003-03-30 15:42

Play.com har också PS2-spel, hur de ligger i pris har jag ingen koll på, då jag inte har någon PS2 själv brukar jag inte hålla koll på priserna. Brukade handla film där tidigare. Handlar man bara över £17.99 så går allt bra, annars finns en risk att sakerna fastnar i tullen.

www.Play.com

Oj, play.com hade bra priser. De levererar fritt till Sverige också om jag fattat det hela rätt, det är inkluderat i priset.
Devil May Cry 2 kostar 32,90 pund och det är väl ca 400 skr?
I Sverige kostar det spelet 590 skr + frakt

  • Oregistrerad
  • 2003-03-31 12:32

Jodå, Play.com levererar fritt till Sverige också. Det är ett problem bara, iaf om man beställer billiga prylar. De har ett system där förpackar varje sak i ett eget paket. Vilket gör tullen har plockat ut extra avgifter på allt som är billigare än £10,30. Vet inte varför gränsen går just där? Men i och med att Play håller till på Jersey, alltså utanför EUs gränser är Tullverket lite jobbiga. Åker paketet fast blir det extra avgifter, först en fast tullavgift, sen 25% moms på vad man nu har beställt. Utanpå allt detta tar Posten en avgift tror det var 30kr.

Play har dock lovat att betala/ersätta alla avgifter som kan uppstå om ett paket fastnar. Men vill man vara säker är det nog säkrast/lättast att handlar för över 15 euro eller vad det nu kan bli.

Ändring: Snackade med en kompis som påstår att han beställt för 15 euro, och det gick bra. Alltså har jag ändrat prisuppgifterna

Är det nån idé att fixa en sambeställning med ett gäng 99macsters?
Om någon håller i det och får pengar i förväg och sen skickar ut till de som är med...

Vadderat kuvert med förbetalt porto = 60:- har jag för mig.

1
Bevaka tråden