Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Griffin elevator

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2008-04-13 19:55

Var kan jag inhandla en sådan? Alla butiker jag hittat som saluför den har den icke i lager. Verkar vara stopp på något sätt, med okänd leveranstid från leverantör.

  • Medlem
  • Sverige
  • 2008-04-14 11:07
  • Medlem
  • International user
  • 2008-04-14 16:24

No offence, men jag tänker inte åka till uppsala för den här Jag skulle helst vilja ha den i brevlådan.
Dock såg jag nu att om man håller muspekaren ver lagerstatusen på m-store så får man upp att den skulle kommit in den 9:e men är försenad. Må hända att det är problem med generalagenten för dessa i Swe?

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2008-04-15 10:37

Var bor du? Finns ju en hel del macbutiker i Stockholm, har dock ingen koll på om de har en Elevator inne.

Vill bara tipsa framtida köpare om att megastore.se säljer dessa för 199:- plus 33 kronor frakt. Under halva priset jämfört med Apple Store. Innan frakt är inräknad på Apple-priset...

Ursprungligen av n00bkillaz:

Vill bara tipsa framtida köpare om att megastore.se säljer dessa för 199:- plus 33 kronor frakt. Under halva priset jämfört med Apple Store. Innan frakt är inräknad på Apple-priset...

Bra tips! Vart sugen på en sådan länge, får nog bli att slå till nu när priset är rätt

Jepp, jag köpte en själv för tre timmar sen, jäkla skillnad jämfört med Apple men även andra, något billigare butiker. Bra fraktpris också ju.

Japp! Billigt pris och billig frakt, kan inte bli bättre
Nu fattas bara ett trådlöst Apple tangentbord till min trådlösa Mighty Mouse så är det komplett!

Jag sitter precis och beställer ett sånt!

  • Medlem
  • Österåker
  • 2008-12-02 23:08

Har funderat på en Griffin Elevator ett tag då jag har en iCurve nu. Dock använder jag den inte för tillfället.

Men nu när den finns för ett så pass billigt pris ska jag nog slå till. Lagom tills man ska köpa en ny MBP. Tack för tipset!

  • Medlem
  • Arvika
  • 2008-12-03 07:43

Kommer nog en på posten idag 495 spänn från komplett tillsammans med 2 x 2gig ram för 250kr/st

Fick min idag. Tog bara två dar inkl. den dag jag beställde.

Även mitt har anlänt idag, har dock ingen brådska att hämta ut det, då jag ännu inte införskaffat mig ett tangentbord. Känns som en Griffin Elevator är lite svåranvänd då
Men tycker att leveransen gick snabbt! Beställde sent tisdagkväll, här på torsdagen, helt klart godkänt!

1
Bevaka tråden