Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Windows rasar, nu under 90 % marknadsandel!

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Slashdot rapporterar att det går åt rätt håll med windows, liksom det gör för OS X. (windows går ner och os x upp).

Kul!

Rasar och rasar, nu var det väl ändå en kvällstidningsaktig rubrik, minskar är väl mer rätt ord.

Men alltid positivt att se hur folk får upp ögonen för alternativa system, bådar gott för oss som värnar om applikationer och webbsidor som fungerar på flera plattformar!

jag har blivit smittad av tidningarna. Men det är kul att se att det går bra för Apple, även om det sker på Microsofts bekostnad. Intressant att se hur det ser ut om något år, när det fantastiska windows 7 eller vad det heter kommer. Såg förresten att man kunde få en försmak av det redan nu, det ligger visst några skins ute för nedladdning

Frågan är om man verkligen vill ha en "försmak" av Windows 7. Från Windows 2000 har vi fått se ständiga försämringar av Microsoft i deras operativsystem. Nästa version måste bli alltså bli ännu sämre än Vista - hur det nu ska gå till.

Att Mac OS ökar är spännande och kul.

Ursprungligen av Tobias Schelin:

Frågan är om man verkligen vill ha en "försmak" av Windows 7. Från Windows 2000 har vi fått se ständiga försämringar av Microsoft i deras operativsystem. Nästa version måste bli alltså bli ännu sämre än Vista - hur det nu ska gå till. l.

Försmak ?! Avsmak heter det väl ?

Personligen tycker jag ändå att XP är det bästa Redmond har åstadkommit.

Vista suger big time!

Sålänge spelen stödjer XP kommer jag nog aldrig att "uppgradera" mig.

Ursprungligen av MacFille:

Sålänge spelen stödjer XP kommer jag nog aldrig att "uppgradera" mig.

Mitt problem är att de spel jag gillar (och har, fast sällan spelar) är
alla från Win 98SE tiden och gillar inte XP, eller tvärt om, XP gillar inte...

Windows hit och Windows dit. Det viktiga är att folk slutar använda IE.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-12-04 19:29

Lite OT, Gratner säger nu att iPhone har 13% och Windows mobile har 11% av smartphone-marknaden.
Steve Ballmer är verkligen en visionär, verkligen. Blir lika glad varje gång den osympatiska människan har fel.
CEO Forum: Microsoft's Ballmer having a 'great time' - USATODAY.com

Ursprungligen av acke:

Steve Ballmer är verkligen en visionär, verkligen. Blir lika glad varje gång den osympatiska människan har fel.

Nu får du fantamej skärpa dej Acke!!!

Göra så felaktiga inlägg så här, det funkar inte, dålig still!
Gör lite förundersökningar innan du gör dina inlägg!
Vaddå människa ?!?

Ursprungligen av acke:

Lite OT, Gratner säger nu att iPhone har 13% och Windows mobile har 11% av smartphone-marknaden.
Steve Ballmer är verkligen en visionär, verkligen. Blir lika glad varje gång den osympatiska människan har fel.
CEO Forum: Microsoft's Ballmer having a 'great time' - USATODAY.com

Jepp, han är nog för envis för att fatta vad som händer

1
Bevaka tråden