Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

99ipod intresserade av musik från 99musik?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Gävle
  • 2007-01-13 14:22

Hej på er ipodfolk!

Nu efter sammanslagningen så har vi ju fått möjligheter att låta avdelningar ligga över flera forum, och en sak vi spånat lite på är om 99ipod är intresserade av musik från 99musik.

På 99musik har vi alltid haft en enda avdelning för medlemmarnas musik, där allt från korta/halvklara skisser till förslag på samarbeten till helt klara grejor fått samsas. Detta ska (när allt börjar "lugna sig" lite efter flytten) bytas ut till en avdelning för skisser och samarbeten, samt en avdelning för "färdig" musik (alltså låtar som är (eller så gott som) klara, samt info om nya släpp och sånt).

Vad jag undrar från er som är aktiva på 99ipod är om det låter intressant för er att vi låter avdelningen för färdig musik ligga även på 99ipod, t.ex. som "99musik" här under "Fyll din iPod"?

Era tankar om detta vore välkomna

//Mattias

  • Medlem
  • Gävle
  • 2007-01-19 18:00

La till en poll, gör edra röster hörda

  • Medlem
  • Munkedal
  • 2007-01-19 23:06

Nu har ju jag inte ioförsig varit aktiv på 99ipod, innan sammanslagningen. Men nu är jag aktiv här och har har kollat runt lite på 99musik och lysnat på div. låtar från "Egen musik" samt hittat en del gobitar. Men det är svårt att veta vad som är färdigt eller skisser för mig som inte är så insatt.

Så en avdelning här med "Färdig musik" tycker jag låter som ett mycket intressant förslag.

  • Medlem
  • Gävle
  • 2007-01-22 17:27

Jo marco, tror på det jag också

Om inget ramaskri mot detta inträffar så blir det av att fixa till det när tillfälle ges.

  • Medlem
  • Torsby
  • 2007-01-23 20:32

Ingen dum idé, men jag håller med Marco att det kanske är bäst om det bara är den färdiga musiken som görs tillgänglig här.

  • Medlem
  • Gävle
  • 2007-01-23 20:46

Jepp spyder, det var tanken (bara färdiga alltså)

  • Medlem
  • Munkedal
  • 2007-05-17 09:35

Blev det inget av det här. Eller är det på gång? Har jag missat något?

Låter som ett ganska bra förslag. Nice

  • Medlem
  • Munkedal
  • 2008-12-03 19:34

Förlåt för Bumpning. Men som jag skrev tidigare tycker jag att detta var ett väldigt bra förslag och undrar om det hänt något.

1
Bevaka tråden