Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fodral till alumacbook?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Motala
  • 2008-11-24 18:52

Tänkte höra vad det finns för fodral till alumacbooken?
Passar ett fodral som är anpassat till den vita/svarta plastmacbooken?
Tittade på Applestore men där var utbudet jävligt magert på fodral till "macbook" men fanns massor fodral till "vit/svart macbook"?
Jag vill ju ha ett slimmat fodral och vill inte att den ska röra sig där i.. Skulle behöva snabba förslag för jag tänkte införskaffa en macbook här så snart jag bara fått svar på detta.. Om det finns vettiga och billiga fodral till macbookarna någon annanstans så kan jag shoppa fodralet någon annanstans, bara de finns. Annars får man ju köpa nåt på Applestore och då behöver jag veta det nu, för jag vill beställa NU!

Glöm inte SweetCover....

Moahhahahahahaha!

Jag tror Widde var ute efter ett fodral (precis som jag) som är gjord för den nya, tunnare, alumacbooken. Alla dessa nämda är ju gamla grejor..
Har hört att macbook air-fodral kan passa riktigt fint.. fast då kan det ju vara smart att prova i butik innan så det verkligen passa å blir som man tänkt sig!

Så återigen. Ingen som vet några sleeves tillverkade för den nya macbooken?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-11-25 21:41
Ursprungligen av prettychaos:

Jag tror Widde var ute efter ett fodral (precis som jag) som är gjord för den nya, tunnare, alumacbooken. Alla dessa nämda är ju gamla grejor..
Har hört att macbook air-fodral kan passa riktigt fint.. fast då kan det ju vara smart att prova i butik innan så det verkligen passa å blir som man tänkt sig!

Så återigen. Ingen som vet några sleeves tillverkade för den nya macbooken?

några av sidorna jag länkade till innehåller sleeves till den nya macbooken. De är väl så lata att de inte orkat skaffa nya bilder helt enkelt.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-11-30 21:14

Jag har en foofbag. Funkar superbra! Kom på ca en vecka och blev riktigt billigt pga växelkursen mot AUD och ingen tull. foof » MacBook Sleeve Case » foofbag - iPod Soft Pouch » foofpod

Finns en annan tråd om det.

Har märkt att många tillverkare inte hunnit med de nya burkarna än.

  • Medlem
  • Västerås
  • 2008-11-25 21:10

ja köpte en walk on water för macbook air så macbook air fodral kan passa. jag har inte fått min macbook men det var en annan på forumet som rekomendera fodralet:D det finns en annan tråd om detta somsagt:)

1
Bevaka tråden