Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fria MMS till julafton för Tele2-kunder !

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

OBS! DETTA HAR INGET MED 99.SE ATT GÖRA!
BARON
ADMIN 99.SE

Du som har Tele2 kan registrera dig för att få fria MMS tom julafton.
Max 500 fria MMS per kund. Du kan MMS:a bilder, animationer och video som vanligt.

För Abonnemangskunder: SMS:a FRIAMMS till 71603
För Kontantkortskunder: Registrera dig på tele2.se/friamms

Jag har kontantkort och gick in och angav mitt mobiltelefonnummer. Man får ett SMS med en kod som man fyller i på webbsidan. I mitt fall var koden två bokstäver och 3 siffror. Sedan får du registrera dig med namn, adress, e-postadress och personnummer samt kryssa i att man går med på villkoren.
Det tar upp till 2 dagar innan man kan starta och jag har inte kunnat starta ännu eftersom jag just registrerat mig.

Tack för tipset. From imorgon kan jag skicka 500 fria mms

  • Medlem
  • Märsta
  • 2008-11-29 08:04

tackar

Vänta här nu, kom ihåg att mac-folk inte gillar mms!

Ursprungligen av akerstrom:

Vänta här nu, kom ihåg att mac-folk inte gillar mms!

Jodå, vi kan bara inte skicka eler ta emot dem på iPhone....

Hört att Telia skall komma ut med ngt program som skall avhjälpa det hela.
Hur bra DET blir återstår att se.

de som har passande lur och Tele2 och skickar mycket MMS är det bara att gratulera då.

Ursprungligen av akerstrom:

Vänta här nu, kom ihåg att mac-folk inte gillar mms!

Ja, jag har förstått att en del här inte gillar MMS och gissar att det är samma personer som ogillar animerade gifs (giffar ?). Själv gillar jag mycket både MMS och animationer. Deltog för ett tag sedan i en animerad (;) )diskussion om MMS här på 99.se. Många tror att MMS kommer att försvinna och bara e-mail blir kvar. Det tror jag inte alls.

Jag har börjat använda de gratis MMS:n nu och har 495 kvar till julafton. Det ska väl räcka för mitt behov.

Jag använder mina gratis-MMS med en iPhone.

  • Medlem
  • 2008-12-22 21:22

KaRo, jag skriver in en kommentar i ditt första inlägg eftersom en och annan hör av sig till oss och vill ha sina fria mms.

Ursprungligen av Baron:

KaRo, jag skriver in en kommentar i ditt första inlägg eftersom en och annan hör av sig till oss och vill ha sina fria mms.

Hoppsan !
Hur kan man missförstå det ???
Hur kan man tro att 99.se kan dela ut fria MMS ? Hur skulle det gå till ?
Ja, jag har tydligen inte fantasi nog att komma på hur man kan missförstå min text.
Har man läst "fria" och sedan glömt att läsa resten ?:tveksam:

Akta dig, någon kanske får för sig att det är du som ger ut dem PERSONLIGEN KaRo ...

Det låter ju som en riktigt bra deal, speciellt för tonåringar... en del skriver ju 50 SMS om dan...

Ursprungligen av Goflorp:

Akta dig, någon kanske får för sig att det är du som ger ut dem PERSONLIGEN KaRo ...

Det låter ju som en riktigt bra deal, speciellt för tonåringar... en del skriver ju 50 SMS om dan...

Haha, ja det vore något. Jag är tillräckligt snäll redan nu. Har gett bort ca 30 Spotify invites till (mestadels nya) medlemmar. Folk är girigare än man tror kanske.:tveksam:

Otroligt att dom hinner skriva så många SMS. För mig blir det nog bara 1-2 per dag. Måste ju jobba resten av tiden.

1
Bevaka tråden