Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Plånbok till Zire?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har nyligen införskaffat mig an Palm Zire och funderar nu på ett fodral/plånbok. Jag har sett plånböcker till V & 505 men inte någon till Zire.
Är det någon som vet om det finns och isåfall var man kan köpa en sådan?

/Linus

Citat:

Skrevs ursprungligen av Linus Söderlind
Jag har nyligen införskaffat mig an Palm Zire och funderar nu på ett fodral/plånbok. Jag har sett plånböcker till V & 505 men inte någon till Zire.
Är det någon som vet om det finns och isåfall var man kan köpa en sådan?

/Linus

Du kan ju alltid ta en titt på det här fodralet. Jag har inte pillat på det själv, men jag antar att det borde fylla dina behov!

//fredrik

Senast redigerat 2003-03-26 21:51

Länken fungerar tyvärr inte. Jag får detta medelande:

Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80040e14'

Line 1: Incorrect syntax near ','.

/palmeurope/i_header.asp, line 509

Citat:

Skrevs ursprungligen av Linus Söderlind
Länken fungerar tyvärr inte. Jag får detta medelande:

Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80040e14'

Line 1: Incorrect syntax near ','.

/palmeurope/i_header.asp, line 509

Hm...den verkar lite konstig, ibland funkar den, ibland inte. Gå in på www.palm.com/se -->products --> accessories och välj "Zire" under Cases & Covers. Jag testar att ändra adressen på förra länken igen, skall se om det funkar.

//fredrik

Skall tillägga att jag nyss testade länken i Camino, Explorer och Safari och den funkade finfint. Men när jag testade igår kväll funkade det inte, fick samma felmeddelande som dig. Förstår faktiskt inte varför...

//fredrik

Jag antar att det var en sådan här du menade:

inte riktigt det jag hade tänkt mig. Inte riktigt någon plånbok. Jag kanske var lite luddig men det är just plånboks-featuren jag är ute efter...

men tack iaf. /Linus

Citat:

Skrevs ursprungligen av Linus Söderlind
Jag antar att det var en sådan här du menade:

inte riktigt det jag hade tänkt mig. Inte riktigt någon plånbok. Jag kanske var lite luddig men det är just plånboks-featuren jag är ute efter...

men tack iaf. /Linus

Nej, det var inte en sådan jag menade!
Det var en sådan här:

Det är väl mer en sådan du är ute efter? Så här skriver Palm om den: "Crafted in soft, full-grained leather, the Palm Slim case complements your handheld's sleek design.
This compact case holds credit cards, business cards and more.
A stylish loop closure keeps your essentials securely in place"

Förresten...testa länken igen, jag testade nyss, och då funkade den!

//fredrik

1
Bevaka tråden