Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nokia Ovi Suite for Mac...

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nokia Ovi Suite for Mac in the works | NokNok.tv

Det verkar onekligen som det är på gång med en ordentlig mjukvara för nokiatelefoner på mac. Jag längtar i alla fall...

Men om det blir ett buzz på nätet så kanske nokia kan fatta det som marknaden förstått en längre tid. Att windows är inte ensam härskare, kanske kommer Mac Ovi Suite när den släpps slå dem med häpnad... Aldrig anade de att trycket var så stort?

Väntar på 5800 och nu då också Mac Ovi Suite

/jon

Nåja det är ju trevligt att nokia bara utvecklar åt mig i alla fall

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-11-23 16:49

Nästa telefon för mig är en iPhone så jag bryr mig inte så mycket personligen. Varför inte jobba med Apple och bara göra plugin till iSync istället? Förstår inte varför man ska behöva ha ett program till.
Jag tror att Nokia utveckar Nokia Ovi Suite för mac nu bara för att Apple släppt iPhone. Förut kunde de skita i det för att telefoner från Nokia var de mest macciga som fanns. Nu finns iPhone att välja mellan när macanvändare ska välja ny telefon.

Jag måste ha videotelefoni och då också tre där man ringer gratis med dito, så innan det går att videochatta med skype mellan två mobiler så har jag inte mycket att välja på. Sen när nästa iPhone kommer och om den har frontkamera också, så gissar jag att den kommer vara så apigt dyr att det inte är lönt för de pengarna.

Så nokia kommer då närmast, och det jag ser som bra med detta är ju riktigt integration med ilife, så att programmet är fullt integrerat. Men iPhone rockar, bara inte för mig.

/Jon

1
Bevaka tråden