Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Släpp av nya produkter?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2003-03-26 10:08

Hejsan!

Jag har lite funderingar och hoppas att ngn kan hjälpa mig att fylla min okunskap! Just nu sitter jag och väntar/hoppas mycket otåligt på att en ny PB 15" ALU skall släppas.

Hur har det sett ut tidigare, brukar alla nya maskiner släppas i samband med t.ex. WWDC etc?

Med andra ord, är det WWDC i juni som verkar vara troligt för en ny 15" eller kan man se att det skulle kunna göras tidigare?

Alla som tror sig ha lite fakta är oerhört välkomna att svara. Jag vill veta allt...

Tack på förhand!

Nya maskiner brukar inte släppas i samband med WWDC. Fokus brukar ligga på mjukvaran. Möjligen släpptes XServe i samband med WWDC förra året, jag minns inte riktigt. I år är WWDC flyttat och det spekuleras mycket i att detta har att göra med PPC970-processorn, så i år kanske det blir ett undantag.

Apple har rätt ofta haft ett halvår mellan uppdateringarna av en specifik produkt. PowerMacen har t.ex. uppdaterats strax efter ett MW Expo (dvs juli-augusti och januari) under en tid nu. Dock har det på sistone varit lite si och så med den regelbundenheten.

Om du vill veta när Apple lanserat modeller så tycker jag att det är enklast att du helt enkelt besöker Apples hemsida och läser om det där:

http://www.info.apple.com/support/applespec.html

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-03-26 11:52

Jag vet inget, men jag skulle gissa att det inte kommer en ny 15" förrän de uppdaterar hela PowerBook serien nästa gång. Då kommer alla tre vara lika bra.

1
Bevaka tråden