Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Facebook-app till OS X - finns det?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Söker ett något smidigt program som gör att man typ kan kolla det mesta gällande facebook (vilka som är inne, nya meddelande osv) direkt i menyraden, och inte behöva logga in varje gång på hemsiadn. FMenu finns ju (som är ganska bra) - men där krävs det ju nästan att man besöker sidan varje gång, och man får inte denna direkta infon i själva programmet - står bara om det är ett nytt meddelande, inte från vem eller när det anlände.

finns ju så grymma förutsättning med tanke på API:t som Facebook använder, så man tycker ju det borde finnas fler program tillgängliga.

Skulle inte heller har något emot en Facebook.app faktiskt. Den används mycket i iPhone för mig.

Jag kör med Flock. Funkar kanon även om det inte är en riktig facebook.app.

Finns ett tillägg till Firefox som ska fungera bra.

Facebook Developers | Facebook Toolbar for Firefox

Sitter faktiskt och pysslar med en facebook app här. Inte just det ni letar efter kanske, men aja

Programmet har just nu stannat upp lite, men lär nog fortsätta igen när jag hittar koderna som behövs för att slutföra den. (Är en sucker på programmering)

Annars kanske EventBox kan passa era behov
The Cosmic Machine - EventBox

Amigo 1.2

Amigo finns är ungefär som fmenu det också...men det kostar ungefär 150 kr

  • Oregistrerad
  • 2010-01-11 12:13
  • Medlem
  • Växjö
  • 2010-03-06 21:32

Socialite - All your social networks in one application

Har stöd för facebook med, kanonapp. Kostar dock, men bara runt 100kr så väl värt det.
Syncar även tex google reader och twitter.

  • Medlem
  • Sverige
  • 2010-03-07 08:05
1
Bevaka tråden