Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

När tror ni att nästa iMac-uppdatering kommer?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hejsan!

Är det någon här som vet när man kan förvänta sig att Apple utför nästa hårdvaruuppdatering av iMacen? Sitter i köptankar och har fortfarande inte riktigt sväljt mitt macbookköp som skedde en kort tid innan dess hårdvaruuppdatering.

  • Medlem
  • Munkedal
  • 2008-10-05 18:15

Ändrade rubriken. Försök sätta rubriker som tydligt visar vad tråden handlar om.

/Mod

  • Medlem
  • 2008-11-13 14:09

Inte innan nyår iaf

Precis som tidigare nämnt så är det väl bara Apple själva som vet, men enligt Macworld har Apple själva i ett uttalande sagt att man inte kommer att lansera några nya modeller innan nyår iaf.

Apple: Inga nya Macar före nyår - MacWorld

Ursprungligen av Yepp:

Precis som tidigare nämnt så är det väl bara Apple själva som vet, men enligt Macworld har Apple själva i ett uttalande sagt att man inte kommer att lansera några nya modeller innan nyår iaf.

Apple: Inga nya Macar före nyår - MacWorld

Alright, bra att veta. Ska försöka hålla mig ifrån ett impulsköp

  • Medlem
  • 2008-11-18 19:44

Vad spelar det för roll? Det kommer alltid komma nya produkter! Bätrte och snabbare hela tiden. En Mac "åldras" inte lika fort som en PC! Bara att slå till, jag tror inte du kommer att tjäna mycket på att vänta.

  • Medlem
  • Skövde
  • 2008-11-18 20:46
Ursprungligen av Dalle:

Vad spelar det för roll? Det kommer alltid komma nya produkter! Bätrte och snabbare hela tiden. En Mac "åldras" inte lika fort som en PC! Bara att slå till, jag tror inte du kommer att tjäna mycket på att vänta.

Jag är säker på att dom kommer att bli dyrare eftersom de nuvarande sattes när dollarn var nere.

Det kommer du garanterat göra så lyssna inte på Dalle i detta fallet.
Givetvis kommer det hela tiden nya prylar och saker... Allt utvecklas ju hela tiden, men att vänta i ~2 månader är det helt klart värt.
Det kommer säkerligen vara saker som är mer än bara upphottade i nästa revision (display port o sånt därnt).
Sen är det ju inte så att den nuvarande iMacen är dålig på något vis, men du blir garanterat besviken på dig själv om det släpps en ny version inom två månader om du köper en nu.

1
Bevaka tråden