Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Comhem börjar sälja mobilt bredband med 3

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Enligt ett pressmeddelande idag från Comhem, börjar man nu samarbete med 3 vad gäller mobilt bredband.
http://www.comhem.se/press/081111.pdf

Passar mig perfekt!
Har TV, Telefon och bredband från comhem hemma men får stark webbabstinens så fort jag åker till landet där jag knappt har teckning med iPhone och telenor gprs-nät...

hoppas bara att de inkluderar 3s mobila bredband i deras combo-erbjudande så det blir fördelaktigt pris...

  • Avstängd
  • Överallt
  • 2008-11-11 18:21
Ursprungligen av elfstr0m:

så fort jag åker till landet där jag knappt har teckning med iPhone och telenor gprs-nät...

Kontrollera först så du verkligen har 3G teckning från 3 där innan du beställer nåt, för annars kopplas du över till... tada... Telnors nät som 3 kör med för GSM/GPRS.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-11-11 19:23

Undrar om man får en bättre deal om man har tele, internet och tv via Comhem. Kan vi väl hoppas på.

Ursprungligen av acke:

Undrar om man får en bättre deal om man har tele, internet och tv via Comhem. Kan vi väl hoppas på.

Ja, det heter ComBo som det står i #2. Man betalar inte för den billigaste avgiften. I mitt fall betalar jag 319 kr för bredband, 149 kr för TV och inget för Telefonavgiften dvs 79 kr.

Red. Det var kanske inte det du menade...Du känner nog till ComBo redan.

Citat:

tada... Telnors nät som 3 kör med för GSM/GPRS.

Oops...:tveksam:

1
Bevaka tråden