Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Positivt besked om PB 17"!!!

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

En kille på MacNN påstår att hans kreditkort blivit debiterat och att Apple sagt till honom att de börjar skeppa dem inom någon dag.

Följ diskussionen:
MacNN forum

Jag vet att det finns många oseriösa inlägg överallt men detta verkar vara riktigt!

JA! Nu skeppas de! Folk har fått trackingnummer osv!

Kalas!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-03-15 16:26

På min order står det fortfarande Being Assembled...

Kunder har fått 17-tummaren nu. Läst extatiska inlägg på www.macnn.com

Jag sitter och kollar MacNN´s forum ca 10 gånger per dag och detta ca 2 ggr. Allt för att följa utvecklingen med PB 17". Jag hoppas själv att jag får min runt månadsskiftet... Hoppas, hoppas. Jag beställde den 28e jan.
Någon som fått ett leveransbesked i Sverige?

Sen är det extra jobbigt att vänta nu när min pappa fått sin PB 12" och han berättar om hur fin den är...

Jag följer också diskussionen, men saknar medel för att handla f n... Tycker den info som släpps via macnn verkar lovande, ssk att maskinen verkar tyst.

Lite bilder

http://homepage.mac.com/summitwynds/PhotoAlbum8.html

[ 19. mars 2003, 21:13: Meddelandet ändrat av: Stefan Johansson ]

Har precis pratat med min leverantör och nu verkar det som om jag kommer att få min i mitten av MAJ!!!
Och jag som var inställd på senast den 28 mars.

Jag beställde den 28 jan så nu börjar det närma sig ett halvt års väntan. Jag har faktiskt funderat på att avbeställa den...

Någon annan som fått ett bättre leveransbesked än jag?

Ledsen anka som inte orkar vänta längre...

  • Medlem
  • 2003-03-25 00:18

Jag fick brev från AppleStore idag "We
plan to ship your order during the first week in April. This delay is due to a stock constraint and, while we regret any
inconvenience that this might have caused you, we will do our
best to try and despatch these items as soon as possible. If we receive any update on your order, we will contact you immediately." ..så dom borde vara på gång..:)

Det var ju lite goda nyheter. Jag har dock inte beställt från Applestore utan köper den i affär. Eftersom "vanliga" återförsäljare i USA inte ens nu har fått den och folk som köpt från Applestore i USA har haft den i över två veckor nu så är jag forfarande mycket skeptisk för min del...
Hoppas du får den i nästa vecka ändå. Jag ser väl ett lev. datum som passar bra till julklappstider...

1
Bevaka tråden