Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Att sälja en 3-mobil

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag uppgraderade mitt abb för ett litet tag sedan, och tog en samsung soul med i paketet. Kunde dock inte slita mig ifrån en iPhone, så nu har jag två nya mobiler

Fungerar det att sälja en 3 mobil till en annan 3 kund? Så kan jag betala in resterande summa istället för att betala 199:- i månaden för den.

Mvh

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-11-03 15:43

det fungerar byta från 3 > 3 .. absolut

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-11-06 14:44
Ursprungligen av godpuppet:

Jag uppgraderade mitt abb för ett litet tag sedan, och tog en samsung soul med i paketet. Kunde dock inte slita mig ifrån en iPhone, så nu har jag två nya mobiler

Fungerar det att sälja en 3 mobil till en annan 3 kund? Så kan jag betala in resterande summa istället för att betala 199:- i månaden för den.

Mvh

Du kan ju låsa upp den om du vill komma åt en större marknad av potentiella köpare.

DavinciTeam - Unlock by Code Product Support

Ursprungligen av odelsteken:

Du kan ju låsa upp den om du vill komma åt en större marknad av potentiella köpare.

DavinciTeam - Unlock by Code Product Support

Och det går att lita på den webbplatsen?

  • Medlem
  • International user
  • 2008-11-06 15:32
Ursprungligen av godpuppet:

Och det går att lita på den webbplatsen?

Jag har då låst upp telefoner med deras mjukvara och unlock codes.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-11-06 19:08
Ursprungligen av godpuppet:

Och det går att lita på den webbplatsen?

Jag har själv låst upp tre olika telefoner via dem, fast det var SonyEricsson och då köper man en inloggning som man använder i deras egenutvecklade program på sin egen dator. Samsung är lite enklare eftersom man kan göra det mha en kod direkt i telefonen.

1
Bevaka tråden